Kell­-e csocsóasztal a BGE­seknek? – avagy miként befolyásolja a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak munkahelyválasztását az employer branding

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gossler Enikő
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2019
Sorozat:Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből
Tárgyszavak:
Kulcsszavak:EFOP 3.6.1-16-2016-00012
munkáltatói márka
munkáltatói márkázás
hallgatók munkahelyválasz­tása
munkahelyválasztás
munkahelyválasztási preferenciák
co­creation workshop
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1595
Leíró adatok
Kivonat:Kutatásom célja volt megérteni, miként működik és hogyan hat az employer branding a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) hallgatóinak munkahelyválasztására.Hipotéziseimet a következő módszerek segítségével vizsgáltam: co­creation work­shopot tartottam 28 hallgatóval, majd interjút készítettem egy toborzáskiválasztási veze tővel. Az online kérdőíves megkérdezés során 391 BGE­re járó hallgató vélemé­nyét vizsgáltam, illetve a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen is lehetőségem volt mintát gyűjteni (N=110). Az adatokat SPSS24 programban dolgoztam fel. Végül klaszteranalízis alkalmazásával tártam fel és jellemeztem a BGE­s hallgatók három csoportját munkahelyválasztási preferenciáik alapján.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:123-222
ISBN:9786155607745