Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Eisingerné Balassa Boglárka
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem 2019
Sorozat:Prosperitas 6 No. 2
Tárgyszavak:
doi:10.31570/Prosp_2019_02_4

Kulcsszavak:EYOF
önkéntesség
marketingkommunikáció
megarendezvény
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1600
Leíró adatok
Kivonat:A 2017-es Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál rendezési jogát Győr nyerte el. Ez a nagyszabású sportesemény remek lehetőséget nyújtott a város számára, hogy nemzetközi szinten is kiemelkedjen az átlagból. Az esemény szervezése és lebonyolítása azonban nagy felelősséggel járt, valamint gondos tervezést igényelt. A tervezés során nemcsak az előkészületekre, hanem az infrastruktúra későbbi használatára is ki kellett térni. Az önkéntesek fő célcsoportja a fiatalabb 14–25 éves korosztály volt, akik eléréséhez főleg az online eszközök voltak a segítségünkre. Lényeges volt, hogy a toborzás alatt már egyben az esemény népszerűsítése is kezdetét vegye, melyhez egységes arculatra volt szükség. Az arculat alapját Hugoo, a kabalafigura képezte. Az ő segítségével buzdították az érdeklődőket, hogy önkéntesként vegyenek részt az EYOF-on. Az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál sikeres volt mind a sportolók, mind a város számára. Az önkéntesek életre szóló emlékekkel és tapasztalatokkal gazdagodtak.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:79-94
ISSN:2786-4359