Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel
Elmentve itt :
Szerző: | Eisingerné Balassa Boglárka |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
2019
|
Sorozat: | Prosperitas
6 No. 2 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.31570/Prosp_2019_02_4 |
Kulcsszavak: | EYOF önkéntesség marketingkommunikáció megarendezvény |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1600 |
Hasonló tételek
Önkéntesek helyzete a munkaerőpiacon
: Hegedűs András
: Hegedűs András
A pubertás és egyetemista korúak értékorientációja az internet kontextusában
: Kolláth Lilla
: Kolláth Lilla
Az önkéntesek motivációi a fesztiválok színterén
: Debre Kata
: Debre Kata
A közösségi média használata egy egyetemista célközönséggel rendelkező márka életében
: Gyöngyösi Diána
: Gyöngyösi Diána
Önkéntesek és munkavállalók a civil szervezetnél
: Konkoly Violetta
: Konkoly Violetta
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
A munkaerő toborzása és kiválasztása a CRH Magyarország Kft. szervezetnél.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Az önkéntesek motivációi, az önkéntesség hatása az önkéntesekre, illetve az önkéntesek és az önkénteseket foglalkoztató civil szervezetek egymással szemben támasztott elvárásai
: Komjáthy Ádám
: Komjáthy Ádám
A vállalkozói attitűdök szerinti önértékelés és a vállalkozói szándék kapcsolata az egyetemista fiatalok körében
: Petz Mirjam
: Petz Mirjam
Önkéntesek motivációjának fejlesztése az AFS Magyarország non-profit szervezetnél
: Szeles Szilvia Mária
: Szeles Szilvia Mária
Az önkéntesek hatásai és lehetőségei a belföldi sportturizmus tükrében
: Manhertz Liza
: Manhertz Liza
A légiforgalmi irányítók toborzása és kiválasztása a HungaroControl Zrt. példáján keresztül
: Fekete Kinga
: Fekete Kinga
MOL NYRT. humán-erőforrás pályáztatási rendszere töltőállomások üzemeltetésére. Partnerek toborzása, kiválasztása, oktatása.
: Adonyi Péter
: Adonyi Péter
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Harmadik országbeli munkavállalók toborzása, kiválasztása és integrálása a Menton Jobs Kft. példáján keresztül
: Galló Janka
: Galló Janka
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Merre visz az út tovább? Az offline és online kiskereskedelem jövője
: Kozák Tamás
Megjelent: (2022)
: Kozák Tamás
Megjelent: (2022)
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
A Sanoma kiadó online és offline női kiadványai Vízió a magazinok jövőjéről
: Bobor Petra
: Bobor Petra
Online vs Offline szakmai kiállítások a B2B marketingben
: Skotnyár Evelin
: Skotnyár Evelin
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül
: Veres Tímea Írisz
: Veres Tímea Írisz
Az önkéntesek szerepe és jelentősége a 19. Vizes Világbajnokság szervezésében, fókuszban a turizmussal
: Walter Vivien
: Walter Vivien
Az online kereskedelem offline kereskedelemre gyakorolt hatásának vizsgálata a hazai játékpiacon
: Rácz Katalin
: Rácz Katalin
Az online és offline vásárlási szokások vizsgálata a XXI. században Magyarországon
: Korsós Csenge
: Korsós Csenge
Hasonló tételek
-
Önkéntesek helyzete a munkaerőpiacon
: Hegedűs András -
A pubertás és egyetemista korúak értékorientációja az internet kontextusában
: Kolláth Lilla -
Az önkéntesek motivációi a fesztiválok színterén
: Debre Kata -
A közösségi média használata egy egyetemista célközönséggel rendelkező márka életében
: Gyöngyösi Diána -
Önkéntesek és munkavállalók a civil szervezetnél
: Konkoly Violetta