Vállalati imázs hatása a munkavállalókra
Elmentve itt :
Szerző: | Baloghová Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék
2020
|
Sorozat: | Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok
2020 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
Kulcsszavak: | Vállalat Vállalati imázs Munkavállaló Elkötelezettség Márka Company Employee Commitment Brand |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1682 |
Hasonló tételek
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
Turisztikai imázs vizsgálat Pécsen
: Surman Éva
: Surman Éva
Vállalati felelősségvállalás hatásai a munkavállalókra és a vállalati környezetre
: Cabalas Richárd
: Cabalas Richárd
A kutyabarát munkahelyek hatása a munkavállalókra
: Wrana Nikolett
: Wrana Nikolett
A digitális transzformáció hatása a munkavállalókra
: Posta Sándor
: Posta Sándor
A vállalati önkéntesség hatása a vállatokra, a munkavállalókra és a munkahelyi kultúrára
: Polocz Zsuzsanna
: Polocz Zsuzsanna
A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) helye és szerepe, annak munkavállalókra gyakorolt hatása
: Kajin Cintia
: Kajin Cintia
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
A teljesítményértékelés fontossága és hatása a munkavállalókra
: Dóczi Eszter
: Dóczi Eszter
A teljesítményértékelés folyamata, hatása munkavállalókra multinacionális környezetben
: Turóczi Georgina
: Turóczi Georgina
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
Turisztikai imázs vizsgálat Abruzzo régióban
: Vigh Dóra Krisztina
: Vigh Dóra Krisztina
Beilleszkedés a szervezetbe, és a munkavállalókra tett hatása
: Pálóczi Levente
: Pálóczi Levente
A home office hatása a munkavállalókra pandémia idején
: Benke Diána
: Benke Diána
A vállalati imázs-építés komplexitása az éttermi szolgáltatások szektorában Tanulmány a BITE Bakery Café példáján keresztül
: Horák Vanda Erzsébet
: Horák Vanda Erzsébet
Home office hatásai a munkavállalókra
: Dőry Kamilla
: Dőry Kamilla
Turisztikai imázs vizsgálat a balatoni üdülőkörzetben
: Pattantyús Petra
: Pattantyús Petra
Turisztikai imázs vizsgálatok-Hargita megye vizsgálata
: Lőrinczi Orsolya
: Lőrinczi Orsolya
Az olaszországi Liguria turisztikai imázs vizsgálata
: Bazsik Orsolya Réka
: Bazsik Orsolya Réka
Vállalati imázs hatása a dolgozói közvéleményre-A munkáltatói márka stratégiai megalkotása a Tata Consultancy Services példája alapján
: Karádi Kitti Szilvia
: Karádi Kitti Szilvia
Home office hatása a gyermekes munkavállalókra a COVID-19 idején
: Kenyéri Klaudia Gyöngyvér
: Kenyéri Klaudia Gyöngyvér
Visegrád város imázs vizsgálata a Dunakanyar régióban
: Csaba Dóra
: Csaba Dóra
Hibrid munkavégzés hatásai az új munkavállalókra
: Berze Dzsenifer
: Berze Dzsenifer
Turisztikai imázs vizsgálat az Észak-Magyarország régióban
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Gödöllő településfejlesztése, városmarketing tevékenysége és imázs vizsgálata
: Vidák Barbara
: Vidák Barbara
Solt településmarketing tevékenysége és belső imázs vizsgálata
: Németh Zsolt Zsombor
: Németh Zsolt Zsombor
Területi imázs vizsgálata Kalocsa és Környéke esetében
: Salamon Judit
: Salamon Judit
Olasz sajtok fogyasztása az országeredet-imázs tükrében
: Szántó Kitti
: Szántó Kitti
HR és vállalati imázs - A kiválasztási folyamat hatása a vállalat imázsára az Extreme Digital-eMAG példáján keresztül
: Drávai Viktória Dóra
: Drávai Viktória Dóra
Home office vs. irodai munka - a COVID-19 hatása a munkavállalókra
: Kopcsa Dorottya
: Kopcsa Dorottya
A Front Office működése és imázs alakító ereje
: Koller Olívia
: Koller Olívia
Marketingkommunikációs eszközök egy vállalat imázs és márkaépítése során
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
Lanzarote turisztikai imázs vizsgálata és turisztikai kínálatának elemzése
: Hidvégi Vivien
: Hidvégi Vivien
Az imázs szerepe a public relations-ben a Magyar Telekom imázsa
: Budai Nóra
Megjelent: (2009)
: Budai Nóra
Megjelent: (2009)
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése, modern vállalati környezetre és Z generációs munkavállalókra vetített aktualitása
: Dobos Barnabás
: Dobos Barnabás
Mentorálási program kialakításának jelentősége és hatásai a munkavállalókra
: Hugyecz Réka
: Hugyecz Réka
A Sisi imázs szerepe a turizmusban Magyarországon és Ausztriában
: Horváth Lilla
: Horváth Lilla
A dél-afrikai borok imázs és marketing lehetőségei hazánkban
: Lengyel Sára Ágnes
: Lengyel Sára Ágnes
A COVID-19 következtében történt Home Office-ra való átállás hatása a munkavállalókra
: Ország Lili
: Ország Lili
A belső kommunikáció hatásainak vizsgálata a munkavállalókra mélyinterjúk segítségével
: Csókay Lenke Rita
: Csókay Lenke Rita
Hasonló tételek
-
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta -
Turisztikai imázs vizsgálat Pécsen
: Surman Éva -
Vállalati felelősségvállalás hatásai a munkavállalókra és a vállalati környezetre
: Cabalas Richárd -
A kutyabarát munkahelyek hatása a munkavállalókra
: Wrana Nikolett -
A digitális transzformáció hatása a munkavállalókra
: Posta Sándor