Fesztiválturizmus és fesztiválgazdaság Tihany és Fehérvárcsurgó
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kulcsár László Bodrogai László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
2019
|
Sorozat: | Prosperitas
6 No. 4 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.31570/Prosp_2019_04_3 |
Kulcsszavak: | fesztiválturizmus turizmus-gazdaság kulturális örökség Fehérvárcsurgó Tihany |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1750 |
Hasonló tételek
A magyarországi fesztiválturizmus infrastrukturális lehetőségei
: Forczek István Mihály
: Forczek István Mihály
Fesztiválturizmus és marketing az EFOTT példáján
: Ujvári Júlia
: Ujvári Júlia
Konferencia és fesztiválturizmus imázsváltoztató hatásai Magyarországon
: Lele Dalma
: Lele Dalma
A fesztiválturizmus gazdasági és társadalmi hatásai belföldön
: Gyurik Gréta
: Gyurik Gréta
A magyarországi könnyűzenei fesztiválturizmus vonzereje az európai fiatalok körében
: Lőri Ágnes
: Lőri Ágnes
Hazai fesztiválturizmus, vidéki könnyű zenei fesztiválok összehasonlítása a fővárosival
: Konrad Kornélia
: Konrad Kornélia
Fesztiválturizmus szerepe Magyarországon, avagy a Hegyalja Fesztivál újbóli megrendezésének lehetősége
: Dömötöri Dorina
: Dömötöri Dorina
Fesztiválturizmus bemutatása a STRAND fesztivál és az EFOTT összehasonlításának példája alapján
: Kortics Kinga Vivien
: Kortics Kinga Vivien
Márkaépítés, Eau de Tihany
: Spiegl Réka
: Spiegl Réka
A Club Tihany marketingtevékenységének elemzése
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
CSR a ClubTihany Resortban
: Csonka Cintia
: Csonka Cintia
Társadalmi felelősségvállalás a Club Tihany Resortban
: Csonka Cintia
: Csonka Cintia
BGE-BOSCH logisztikai szimulációs labor az oktatás és kutatás szolgálatában Kooperáció egy felsőoktatási intézmény és egy termelő vállalat között
: Budai László
Megjelent: (2022)
: Budai László
Megjelent: (2022)
A Szaletly Étterem és a Club Tihany itallapjainak összehasonlítása
: Ház Bálint Gergely
: Ház Bálint Gergely
A versenyképesség mérése és empirikus vizsgálata a magyar kisvállalati szektorban
: Szerb László
Megjelent: (2015)
: Szerb László
Megjelent: (2015)
Promoting sustainable food choices with nudging techniques
: László, Veronika
Megjelent: (2024)
: László, Veronika
Megjelent: (2024)
Milyen szolgáltatásokat ajánlanak fel a logisztikai szolgáltatók Zala megyében?
: Szabó László
Megjelent: (2018)
: Szabó László
Megjelent: (2018)
A szabadúszás mint az önfoglalkoztatás különleges módja Egy új hazai kutatási program szakirodalmi-elméleti háttere
: Radácsi László
Megjelent: (2022)
: Radácsi László
Megjelent: (2022)
Nyomonkövetés és azonosítás a gyártási folyamatokban -esettanulmány
: Szabó László, et al.
Megjelent: (2020)
: Szabó László, et al.
Megjelent: (2020)
A blokklánc és elterjedésének akadályai az élelmiszeriparban
: Vass Kristóf, et al.
Megjelent: (2024)
: Vass Kristóf, et al.
Megjelent: (2024)
Azonos kontroll alatt álló gazdálkodó egységek akvizíciójának számviteli kezelése az IFRS-ekben
: Lakatos László Péter
Megjelent: (2023)
: Lakatos László Péter
Megjelent: (2023)
Marketing-menedzsment eszközök a kulturális turizmus piacán
: Kovács László, et al.
Megjelent: (2014)
: Kovács László, et al.
Megjelent: (2014)
A Bak és Vidéke Takarékszövetkezet kis- és középvállalkozó ügyfeleinek elégedettség mérése
: Kulcsár Adél
: Kulcsár Adél
Az Iszlám Állam és a média kapcsolata
: Kulcsár Stefánia
: Kulcsár Stefánia
Kisvállalkozások növekedési kihívásai és válaszai-Milyen finanszírozási és humánerőforrás kihívásokkal kell megküzdenie a szegedi N-Electric Kft.-nek?
: Kulcsár Tímea
: Kulcsár Tímea
Termelést támogató energetikai beruházás bemutatása és értékelése gazdaságossági szempontból
: Kulcsár Andrea
: Kulcsár Andrea
A cash flow-kimutatás tervezése és más részlettervek összhangjának értékelése
: Kulcsár Petra
: Kulcsár Petra
A KD Kft. átalakulása, a beolvadással és a kiválással kapcsolatos számviteli munkák.
: Kulcsár Dániel
: Kulcsár Dániel
Bosch - Életre tervezve, avagy egy vállalat küzdelme egy élhetőbb és fenntarthatóbb jövőért
: Kulcsár Alexa
: Kulcsár Alexa
A közösségi média legújabb trendjei és befolyása a KKV szektor marketingkommunikációs tevékenységére
: Kulcsár Gergely
: Kulcsár Gergely
Labdarúgás a pályán kívül – az európai klubfutball pénzügyei és működési háttere
: Kulcsár Gergely
: Kulcsár Gergely
A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében
: Kulcsár Lili
: Kulcsár Lili
A Vector Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Kulcsár Bence
: Kulcsár Bence
Generációváltás és az utódlástervezés a családi vállalkozások gyakorlatában - két hazai kozmetikai cég példáján keresztül
: Kulcsár Claudia
: Kulcsár Claudia
Defining personal brand, personal branding and personal brand equity
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2023)
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2023)
Nyomonkövetési események nyílt ellátási láncokban – egy lehetséges fejlesztési irány a Smart Shop Floor Laborban
: Budai László, et al.
Megjelent: (2023)
: Budai László, et al.
Megjelent: (2023)
A Lean-től a Green-en keresztül az ESG-ig
: Besenyei Mónika, et al.
Megjelent: (2023)
: Besenyei Mónika, et al.
Megjelent: (2023)
Measurement of logistics processes for potential optimization purposes at enterprises based in a Hungarian county
: Szabó Károly, et al.
Megjelent: (2023)
: Szabó Károly, et al.
Megjelent: (2023)
Az alkalmazott marketing tevékenység bemutatása és elemzése a Helló Tihany vendéglátó vállalat példáján keresztül
: Tóth Júlia
: Tóth Júlia
A szellemírás mestersége és annak megítélése írói és hallgatói szemszögből
: Mohácsi László
Megjelent: (2018)
: Mohácsi László
Megjelent: (2018)
Hasonló tételek
-
A magyarországi fesztiválturizmus infrastrukturális lehetőségei
: Forczek István Mihály -
Fesztiválturizmus és marketing az EFOTT példáján
: Ujvári Júlia -
Konferencia és fesztiválturizmus imázsváltoztató hatásai Magyarországon
: Lele Dalma -
A fesztiválturizmus gazdasági és társadalmi hatásai belföldön
: Gyurik Gréta -
A magyarországi könnyűzenei fesztiválturizmus vonzereje az európai fiatalok körében
: Lőri Ágnes