Corvinus Science Shop
Elmentve itt :
Szerző: | Csillag Sára |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
ISSUE Project Partners
2020
|
Sorozat: | Sustainability Best Practices - Methodology Handbook 1.
1 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/ISSUEI.21.15 |
Kulcsszavak: | nonprofit organization social problems local community |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1770 |
Hasonló tételek
Open Science Paradigmaváltás a tudományban
: Udvardy András Barnabás
: Udvardy András Barnabás
A Science Hotel működésének elemzése
: Varga Kíra Mercédesz
: Varga Kíra Mercédesz
A citizen data science pénzügyi relevanciája
: Bánár Ákos
: Bánár Ákos
Kempinski Hotel Corvinus felújítása
: Havalda Ádám
: Havalda Ádám
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
: Mészáros Henrietta
: Mészáros Henrietta
Integrált vállalatirányítási rendszer alkalmazása a Bayer Crop Science üzletágában
: Katona Edvárd
: Katona Edvárd
The future of shopping malls in the age of online shopping in term of consumer attitude measurements Shopping Behavior of Young Adults Consumers
: Losó Rebeka
: Losó Rebeka
How will My Science Mentor become the future of the LifeLongLearning platforms?
: Kratochwill Márk
: Kratochwill Márk
The application of Markov chains in management science with special reference to the Brand Switching Model
: Mészáros Krisztina
: Mészáros Krisztina
Shopping for Clothes Online in Hungary
: Göbölös Bálint Péter
: Göbölös Bálint Péter
A KEMPINSKI HOTEL CORVINUS BUDAPEST SWOT-ELEMZÉSE
: Kürti Kinga Emőke
: Kürti Kinga Emőke
A The Body Shop Társadalmi Felelősségvállalása
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
SWO(T) of inbound Chinese shopping tourism in Hungary
: Kazhenova Ainur
: Kazhenova Ainur
The Future of the Online Grocery Shopping in Germany and in Hungary
: Márton Bálint
: Márton Bálint
The effects of digitalization on shopping habits and service use
: Szűcs Viktor Andor
: Szűcs Viktor Andor
The E-Commerce Activities and Shopping Experience of IKEA
: Kispál Miklós Áron
: Kispál Miklós Áron
Frontvonal audit a Mystery Shopping eszközével
: Belényesi Tamás
: Belényesi Tamás
The first experiences of the BEE Mentor Programme at the Faculty of International Management and Business of the Budapest Business School, University of Applied Sciences
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Megjelent: (2022)
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Megjelent: (2022)
A magyarországi Kempinski Hotel Corvinus Budapest marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Koncz Bence
: Koncz Bence
Hazai tervezők termékeit forgalmazó web shop bevezetése
: Budai Gréta
: Budai Gréta
Consumer behavior towards online shopping of electronics in Hungary
: Völgyi Dániel
: Völgyi Dániel
Elaboration of a Marketing Strategy for a Souvenir shop
: Sipos Fanni
: Sipos Fanni
Second-hand Apparel Shopping Motivations and Behavior in Vientiane
: Somphakdy Thepthida
: Somphakdy Thepthida
Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits
: Tóth Orsolya
: Tóth Orsolya
Nyomonkövetési események nyílt ellátási láncokban – egy lehetséges fejlesztési irány a Smart Shop Floor Laborban
: Budai László, et al.
Megjelent: (2023)
: Budai László, et al.
Megjelent: (2023)
E-commerce Retail & Online Shopping The Influence of Personality Traits & Satisfaction on Consumer Behavior & Preference
: Khashbat Anar
: Khashbat Anar
Hotel human resources recruitment strategy on Kempinski Hotel Corvinus Budapest's example
: Wirth Evelin
: Wirth Evelin
The difference between the safety and security measures of the Broadmoor Hotel and the Kempinski Hotel Corvinus
: Cziva Vivien
: Cziva Vivien
A BGE – Bosch Smart Shop Floor Logisztikai Szimulációs Labor
: Budai László, et al.
Megjelent: (2024)
: Budai László, et al.
Megjelent: (2024)
The analysis of the influence of special dietary needs on shopping habits in Transdanubia
: Orbán Johanna Barbara
: Orbán Johanna Barbara
Research of online shopping services and decision making behaviour of customers
: Bayer Bertalan Mihály
: Bayer Bertalan Mihály
The benefits of an inventory management and procurement application among butcher shops
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop
: Szabó Kitti
: Szabó Kitti
Az emberierőforrás-menedzsment mint morális útvesztő Etikai kérdések az emberierőforrás-menedzsment tevékenységben
: Csillag Sára
Megjelent: (2014)
: Csillag Sára
Megjelent: (2014)
A gazdasági világválság utóhatásai a Kempinski Hotel Corvinus szálloda vállalati stratégiájára
: Fischer Dorottya
: Fischer Dorottya
A Mathias Corvinus Collegium 2021-es felvételi kampányának elemzése marketingkommunikációs szempontból
: Velkei Zsuzsanna Dóra
: Velkei Zsuzsanna Dóra
Pályázatok költségelszámolása és pályázati források megjelenése a Budapesti Corvinus Egyetem gazdálkodásában
: Geiger Ágnes
: Geiger Ágnes
Kempinski Hotel Corvinus Budapest housekeeping tevékenységének elemzése és teljesítményének összehasonlítása versenytársaival.
: Ujszászi Levente Tamás
: Ujszászi Levente Tamás
Az Organic Shop natúrkozmetikai márka bevezetése a magyarországi piacra
: Katus György
: Katus György
Az Espresso Shop online megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Hasonló tételek
-
Open Science Paradigmaváltás a tudományban
: Udvardy András Barnabás -
A Science Hotel működésének elemzése
: Varga Kíra Mercédesz -
A citizen data science pénzügyi relevanciája
: Bánár Ákos -
Kempinski Hotel Corvinus felújítása
: Havalda Ádám -
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
: Mészáros Henrietta