Eliminating Plastic Packaging
Saved in:
Main Author: | Rasha Albana |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
ISSUE Project Partners
2020
|
Series: | Sustainability Best Practices Methodology Handbook 1.
1. |
Subjects: | |
doi: | 10.29180/ISSUEI.21.10 |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1777 |
Similar Items
Reducing plastic waste by replacing single-use plastic packaging materials with paper in the food industry
: Ditkute Kotryna
: Ditkute Kotryna
The emergence and elimination of the bullwhip effect
: Kanizsai Dóra
: Kanizsai Dóra
Responsible Education
: Rasha Albana
Published: (2020)
: Rasha Albana
Published: (2020)
Case 6 Integrated Sustainability: Unilever’s Sustainable Plan
: Rasha Albana
Published: (2021)
: Rasha Albana
Published: (2021)
Plastic marine pollution
: De Vita Riccardo Luciano, et al.
Published: (2019)
: De Vita Riccardo Luciano, et al.
Published: (2019)
Packaging 4.0 – Questions and dilemmas
: Palányi Ildikó
Published: (2020)
: Palányi Ildikó
Published: (2020)
The impact of COVID-19 to the amount of single use plastic a case
: Luu Ha Linh, et al.
Published: (2022)
: Luu Ha Linh, et al.
Published: (2022)
Circularity in packaging Customers’ mindset and the pandemic situtation requrements
: Nazarova Maria
Published: (2021)
: Nazarova Maria
Published: (2021)
Hazardous waste management in the field of plastics and microplastics
: Liu Tianhui Aliz
: Liu Tianhui Aliz
Smart packaging, mint marketing eszköz
: Bedő Evelin
: Bedő Evelin
Packaging as an effective communication tool in marketing
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Packaging as marketing communication tool in the confectionery industry
: Csúth Zsófia
Published: (2014)
: Csúth Zsófia
Published: (2014)
Product Packaging as a Brand Communication Tool
: Kim Valeriia
: Kim Valeriia
ALBIS Plastic Kft. 2020. évi éves beszámolójának könyvvizsgálata
: Kerekes Dorina
: Kerekes Dorina
The impact of packaging waste pollution of delivery industry in China
: Qiu Yun
: Qiu Yun
Impact of Crises Management Packages on Consumer Buying Behaviour
: Megyeri Ildikó
: Megyeri Ildikó
The operation, brand building and marketing tools of plastic-free groceries in Hungary
: Rudolf Rebeka Mónika
: Rudolf Rebeka Mónika
A Packaging Control szerepe a Bosch nyomonkövetési rendszerében
: Janik Noémi
: Janik Noémi
Traceability of Packaging at a Hungarian Car Parts Manufacturing SME
: Medve Zsófia
: Medve Zsófia
An analysis of the environmental and economic effects of plastic pollution. Caused by handmade beverages in Taiwan
: Wu Fang-Yi
: Wu Fang-Yi
A Chesapeake Plastics Kft. gépi kapacitáskihasználásnak tervezése, elemzése és ellenőrzése
: Szillner Kata
: Szillner Kata
Az ALBIS Plastic Kft. beszámolójának elemzése és piaci helyzetének értékelése
: Lénárt Kinga
: Lénárt Kinga
Az ALBIS Plastic Kft. beszámolójának elemzése és piaci helyzetének értékelése
: Lénárt Kinga
: Lénárt Kinga
Pizza box and sustainable food packaging. An exploratory study on consumers' perspectives.
: Nguyen Minh Tu
: Nguyen Minh Tu
The concept of Corporate Social Responsibility at Nestlé with special emphasis on food packaging
: Göntér Ágnes
: Göntér Ágnes
Recombination of product properties for increased demand for sustainable packaging under Generation Z consumers
: Paulovics Ágnes
Published: (2021)
: Paulovics Ágnes
Published: (2021)
A DS Smith Packaging Hungary Kft. ellátási láncának elemző bemutatása
: Gesztes Nikolett Zsuzsanna
: Gesztes Nikolett Zsuzsanna
A « Design graphique du packaging et innovation une étude comparative des codes visuels des vins de bordeaux et de la barossa valley»
: Tóth Evelin Fruzsina
: Tóth Evelin Fruzsina
A logisztikai tevékenység insourcing lehetőségének vizsgálata az Edelmann Hungary Packaging Zrt-nél
: Tompos Fanni
: Tompos Fanni
A Tray Packaging Kft. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmi helyzetének vizsgálata több év beszámolója alapján
: Marosi Bence Béla
: Marosi Bence Béla
Szervezetfejlesztés és szervezeti diagnózis a gyakorlatban Szervezetfejlesztés a CLB Packaging Csomagolástechnikai Kft.-nél
: Nagy Gábor
: Nagy Gábor
A magyar számviteli szabályozás és az EU számviteli szabályozása a Linpac Plastics Hungary Kft. kimutatásai alapján
: Németh Enikő
: Németh Enikő
A „PLASTIC” Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulásának vizsgálata több év beszámolói alapján
: Mészáros Krisztina
: Mészáros Krisztina
Az Edelmann Hungary Packaging Zrt. új telephely létesítésének aktuális kérdései, különböző aspektusai a német tőkebefektetés tükrében
: Bedő Evelin
: Bedő Evelin
Edelmann Hungary Packaging Zrt. jövőbeni gépberuházásainak bemutatása és a kiszolgálás színvonalának javítása a vevői igény jobb kielégítése érdekében
: Józsa Krisztina
: Józsa Krisztina
Az ALBIS Plastic Kereskedelmi Kft vagyoni-,pénzügyi és jövedelmi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolója alapján
: Tóth Enikő
: Tóth Enikő
Consumer Behaviour Chocolate Packaging
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
Egy vállalatközi elektronikus értékesítési rendszer bemutatása az „All In Packaging"
: Timár Enikő
: Timár Enikő
Vállalati imázs hatása a munkavállalókra
: Baloghová Éva
Published: (2020)
: Baloghová Éva
Published: (2020)
A legfiatalabb generációk a munkahelyeken (Szlovákiában)
: Bencsik Andrea, et al.
Published: (2020)
: Bencsik Andrea, et al.
Published: (2020)
Similar Items
-
Reducing plastic waste by replacing single-use plastic packaging materials with paper in the food industry
: Ditkute Kotryna -
The emergence and elimination of the bullwhip effect
: Kanizsai Dóra -
Responsible Education
: Rasha Albana
Published: (2020) -
Case 6 Integrated Sustainability: Unilever’s Sustainable Plan
: Rasha Albana
Published: (2021) -
Plastic marine pollution
: De Vita Riccardo Luciano, et al.
Published: (2019)