Gajzágó Éva Judit. (2021). K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS).
Chicago Style (17th ed.) CitationGajzágó Éva Judit. K-Pop 4E Azaz a Kreatív és Kulturális Ipari Marketing-mix Elemeinek Bemutatása a Dél-koreai Popzenében (K-Popban) és Filmsorozatoknál (K-drámáknál) Használt Marketing Eszközök Példáján Keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS). Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály, 2021.
MLA (8th ed.) CitationGajzágó Éva Judit. K-Pop 4E Azaz a Kreatív és Kulturális Ipari Marketing-mix Elemeinek Bemutatása a Dél-koreai Popzenében (K-Popban) és Filmsorozatoknál (K-drámáknál) Használt Marketing Eszközök Példáján Keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS). 2021.