K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gajzágó Éva Judit
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály 2021
Sorozat:Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok 2021 No. 1
Tárgyszavak:
doi:10.33565/MKSV.2021.01.05

Kulcsszavak:Marketing-mix
Kreatív és kulturális ipar
Dél-Korea
K-pop
K-dráma
Creative and cultural industry
South Korea
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1802

MARC

LEADER 00000nab a2200000 i 4500
001 publ1802
005 20210811160939.0
008 210811s2021 hu o 000 zxx d
022 |a 2630-886X 
024 |a 10.33565/MKSV.2021.01.05  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Gajzágó Éva Judit 
245 1 0 |a K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)  |c Gajzágó Éva Judit  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály  |c 2021 
300 |a 108-134 
490 0 |a Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok  |v 2021 No. 1 
520 3 |a Az elmúlt évtizedekben a kreatív és kulturális ipar szerepe felértékelődött, termékeinek és szolgáltatásainak kereslete növekedett. A cikkben ezen növekedés hátterét, illetve a növekedéshez hozzájáruló vállalati marketing eszközöket egy egyre népszerűbb szektor, a dél-koreai zenei- és filmipar példáján keresztül mutatja be a szerző. A 4E marketing-mix modelljét (Experience, Everyplace, Exchange, Evangelism) használva ismerteti azokat az eszközöket, amelyekkel a vállalatok befolyásolják az iparág termékeinek fogyasztását. A cikk második felében egy nemzetközi szekunder kutatás, valamint egy hazai, a koreai kultúra rajongói körében 2018-2019-ben elvégzett primer kutatás eredményeit összegezve a szektor fogyasztónak sajátosságai és preferenciai is bemutatásra kerülnek. 
650 4 |a közgazdaságtudományok 
695 |a Marketing-mix 
695 |a Kreatív és kulturális ipar 
695 |a Dél-Korea 
695 |a K-pop 
695 |a K-dráma 
695 |a Creative and cultural industry 
695 |a South Korea 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1802/1/5223-Cikk%20sz%C3%B6veg-27365-1-10-20210613.pdf  |z Dokumentum-elérés