K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
Elmentve itt :
Szerző: | Gajzágó Éva Judit |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály
2021
|
Sorozat: | Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok
2021 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.33565/MKSV.2021.01.05 |
Kulcsszavak: | Marketing-mix Kreatív és kulturális ipar Dél-Korea K-pop K-dráma Creative and cultural industry South Korea |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1802 |
Hasonló tételek
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh
: Vo Hoang Khanh Linh
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia
: Farkas Cintia
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi
: Khuc Thi Hue Chi
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág
: Zlatzky Fruzsina Virág
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura
: Szabó Laura
K-Drama Fever on Netflix Exploring the Marketing Techniques Used to Promote South Korean Dramas to International Viewers
: Egedi Boglárka
: Egedi Boglárka
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika
: Járosi Kitti Dominika
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
Hazai húsipari KKV-k marketing eszközei
: Zöld Ádám Gyula
: Zöld Ádám Gyula
Az Ipar 4.0 megjelenése az NV-k szintjein
: Gere Csaba
: Gere Csaba
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna
: Szlicki Anna
A K+K Hotel Opera rendezvény-tevékenységének komplex elemzése
: Baukó Attila
: Baukó Attila
Fogyasztói magatartás trendek hatása a KKV-k marketing tevékenységére
: Majer Sára
: Majer Sára
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A marketing és marketing innováció szerepe a kkv-k növekedésében és fejlődésében
: Csörnyi Kara
: Csörnyi Kara
Felhőszolgáltatások KKV-k számára
: Dala Csanád
: Dala Csanád
KKV-k megtartóerejének vizsgálata
: Geszti Blanka Noémi
: Geszti Blanka Noémi
Az ipar 4.0 és a KKV-k előtt álló kihívások
: Puskás Dorottya Elvira
: Puskás Dorottya Elvira
Az Ipar 4.0 alkalmazásának bemutatása egy magyarországi K+F gyógyszergyárban
: Nagy Márk
: Nagy Márk
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita
: Rosta Zita
A „K. K. Kft.” evolúciója az egyéni vállalkozás és a korlátolt felelősségű társaság alapításához kapcsolódó szervezési és számviteli feladatok, valamint a gazdasági társaságok egyesülésének lépései, számviteli sajátosságai
: Bazsika Ágnes
: Bazsika Ágnes
A „K. K. Kft.” evolúciója az egyéni vállalkozás és a korlátolt felelősségű társaság alapításához kapcsolódó szervezési és számviteli feladatok, valamint a gazdasági társaságok egyesülésének lépései, számviteli sajátosságai
: Bazsika Ágnes
: Bazsika Ágnes
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A lisszaboni Pop Cereal Café budapesti bevezetésének terve
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Az OTA-k szerepe Magyarországon
: Bayer Roland
: Bayer Roland
A K2 Színház marketingstratégiája
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
Az online marketing szerepe a K&H Bank lakossági üzletágában Magyarországon
: Elnour Abd Alla Annamária Szamira
: Elnour Abd Alla Annamária Szamira
A marketing területei, módszerei a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.-nél
: Nichtovitz Ágnes
: Nichtovitz Ágnes
The role of sales and marketing in the banking sector focused on Hungary- K&H Bank case study
: Csiszár Lilla
: Csiszár Lilla
Ethical Issues in Vietnamese Pop Culture Storytelling and Media Coverage Authenticity and Audience Perceptions
: Ninh Ngoc Kieu Anh
: Ninh Ngoc Kieu Anh
Valóságshow-k a magyar kereskedelmi médiában
: Rubi Dóra Alexandra
: Rubi Dóra Alexandra
Teljesítményértékelés megítélése a K&H Banknál
: Doszpod Réka Csilla
: Doszpod Réka Csilla
Kontrolling a K+F tevékenység területén
: Rákócziné Tornyi Mónika
: Rákócziné Tornyi Mónika
Hasonló tételek
-
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa -
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh -
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia -
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi -
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág