Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Breczku Anna Mária
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapest Business School 2022
Sorozat:Shape the future together! - IV. BBS International Sustainability Student Conference Proceeding (PDF) Budapesti Gazdasági Egyetem
Tárgyszavak:
doi:10.29180/9786156342218_4

Kulcsszavak:sustainable consumption
customer-customer interactions
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1868

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ1868
005 20220407114303.0
008 220329s2022 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-21-8 
024 |a 10.29180/9786156342218_4  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Breczku Anna Mária 
245 1 0 |a Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions  |c Breczku Anna Mária  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapest Business School  |c 2022 
300 |a 48-66 
490 0 |a Shape the future together! - IV. BBS International Sustainability Student Conference Proceeding (PDF) Budapesti Gazdasági Egyetem 
650 4 |a közgazdaságtudományok 
695 |a sustainable consumption 
695 |a customer-customer interactions 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1868/1/50_PDFsam_Sus_Conference_k%C3%B6tet_2021.pdf  |z Dokumentum-elérés