How did the COVID-19 restrictions impact higher education in Viktoria? Working with international students remotely in Melbourne HOGYAN HATOTTAK A COVID-19 KORLÁTOZÁSOK A FELSŐOKTATÁSI SZEKTORRA VICTORIA ÁLLAMBAN? NEMZETKÖZI HALLGATÓK TÁVOKTATÁSÁNAK TANULSÁGAI MELBOURNE-BEN
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály
2022
|
Series: | Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok
2022 No. 1 |
Subjects: | |
mtmt: | https://doi.org/10.33565/MKSV.2022.01.03 |
Kulcsszavak: | Felsőoktatás COVID-19 Ausztrália Önetnográfiai tanulmány Higher education management Australia Autoethnographic self-study |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1908 |
MARC
LEADER | 00000nab a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ1908 | ||
005 | 20241219085107.0 | ||
008 | 241219s2022 hu o 000 zxx d | ||
022 | |a 2630-886X | ||
024 | |a https://doi.org/10.33565/MKSV.2022.01.03 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Kolnhofer-Derecskei Anita | |
245 | 1 | 0 | |a How did the COVID-19 restrictions impact higher education in Viktoria? Working with international students remotely in Melbourne |b HOGYAN HATOTTAK A COVID-19 KORLÁTOZÁSOK A FELSŐOKTATÁSI SZEKTORRA VICTORIA ÁLLAMBAN? NEMZETKÖZI HALLGATÓK TÁVOKTATÁSÁNAK TANULSÁGAI MELBOURNE-BEN |c Kolnhofer-Derecskei Anita |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály |c 2022 | ||
300 | |a 50-72 | ||
490 | 0 | |a Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok |v 2022 No. 1 | |
520 | 3 | |a Ausztráliában a pandémia előtt a szolgáltatási szektor legnagyobb része a felsőoktatás volt, ami túlnyomó részben a külföldi hallgatók által befizetett tandíjakra támaszkodott. Jelen tanulmány célja annak bemutatása, hogy a COVID-19 megszorítások hogyan hatottak a felsőoktatásra és az oktatók és hallgatók életére. A kvalitatív reflexivitás módszeréhez felhasznált adatok a szerző személyes reflekciói, amelyek a mindennapi élethelyzetek megfigyeléséből származnak. Ezek lehetővé teszik közvetlenül nem megfigyelhető társadalmi és pszichológiai folyamatok módszeres megfigyelését. A kutatás megbízhatóságának és validitásának biztosítása érdekében feldolgoztuk a releváns szakirodalmat és leíró statisztikákat is bevontunk az elemzésbe. A COVID-19 pandémia világszerte átalakította a tanítási és tanulási gyakorlatokat a felsőoktatásban, bár a korlátozásoknak pozitív kimenetele is van. Ezeket legjobb gyakorlatokon, valamint néhány új, a pandémia ideje alatt megjelent készségen keresztül mutatjuk be remélve, hogy érdekes és hasznos ismeretekhez jutnak nem csak a szakemberek, hanem szélesebb körben a társadalom is. | |
650 | 4 | |a gazdálkodás- és szervezéstudományok | |
695 | |a Felsőoktatás | ||
695 | |a COVID-19 | ||
695 | |a Ausztrália | ||
695 | |a Önetnográfiai tanulmány | ||
695 | |a Higher education management | ||
695 | |a COVID-19 | ||
695 | |a Australia | ||
695 | |a Autoethnographic self-study | ||
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1908/1/KOLNHOFER_DERECSKEI%20Anita_2022_1.pdf |z Dokumentum-elérés |