How did the COVID-19 restrictions impact higher education in Viktoria? Working with international students remotely in Melbourne HOGYAN HATOTTAK A COVID-19 KORLÁTOZÁSOK A FELSŐOKTATÁSI SZEKTORRA VICTORIA ÁLLAMBAN? NEMZETKÖZI HALLGATÓK TÁVOKTATÁSÁNAK TANULSÁGAI MELBOURNE-BEN

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kolnhofer-Derecskei Anita
Format: Article
Published: Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály 2022
Series:Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok 2022 No. 1
Subjects:
mtmt:https://doi.org/10.33565/MKSV.2022.01.03
Kulcsszavak:Felsőoktatás
COVID-19
Ausztrália
Önetnográfiai tanulmány
Higher education management
Australia
Autoethnographic self-study
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1908

MARC

LEADER 00000nab a2200000 i 4500
001 publ1908
005 20241219085107.0
008 241219s2022 hu o 000 zxx d
022 |a 2630-886X 
024 |a https://doi.org/10.33565/MKSV.2022.01.03  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Kolnhofer-Derecskei Anita 
245 1 0 |a How did the COVID-19 restrictions impact higher education in Viktoria? Working with international students remotely in Melbourne  |b HOGYAN HATOTTAK A COVID-19 KORLÁTOZÁSOK A FELSŐOKTATÁSI SZEKTORRA VICTORIA ÁLLAMBAN? NEMZETKÖZI HALLGATÓK TÁVOKTATÁSÁNAK TANULSÁGAI MELBOURNE-BEN  |c Kolnhofer-Derecskei Anita  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály  |c 2022 
300 |a 50-72 
490 0 |a Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok  |v 2022 No. 1 
520 3 |a Ausztráliában a pandémia előtt a szolgáltatási szektor legnagyobb része a felsőoktatás volt, ami túlnyomó részben a külföldi hallgatók által befizetett tandíjakra támaszkodott. Jelen tanulmány célja annak bemutatása, hogy a COVID-19 megszorítások hogyan hatottak a felsőoktatásra és az oktatók és hallgatók életére. A kvalitatív reflexivitás módszeréhez felhasznált adatok a szerző személyes reflekciói, amelyek a mindennapi élethelyzetek megfigyeléséből származnak. Ezek lehetővé teszik közvetlenül nem megfigyelhető társadalmi és pszichológiai folyamatok módszeres megfigyelését. A kutatás megbízhatóságának és validitásának biztosítása érdekében feldolgoztuk a releváns szakirodalmat és leíró statisztikákat is bevontunk az elemzésbe. A COVID-19 pandémia világszerte átalakította a tanítási és tanulási gyakorlatokat a felsőoktatásban, bár a korlátozásoknak pozitív kimenetele is van. Ezeket legjobb gyakorlatokon, valamint néhány új, a pandémia ideje alatt megjelent készségen keresztül mutatjuk be remélve, hogy érdekes és hasznos ismeretekhez jutnak nem csak a szakemberek, hanem szélesebb körben a társadalom is. 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
695 |a Felsőoktatás 
695 |a COVID-19 
695 |a Ausztrália 
695 |a Önetnográfiai tanulmány 
695 |a Higher education management 
695 |a COVID-19 
695 |a Australia 
695 |a Autoethnographic self-study 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1908/1/KOLNHOFER_DERECSKEI%20Anita_2022_1.pdf  |z Dokumentum-elérés