Marketing plan making for EXXONMOBIL

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hamza Ameer
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2022
Sorozat:No Question: Sustainability is Everyone’s Business V. BBS International Sustainability Student Conference Proceedings
Tárgyszavak:
doi:10.29180/9786156342386_2

Kulcsszavak:SWOT analysis,
BCG Matrix
QSPM model
Chad-Cameroon pipeline project
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1918

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ1918
005 20221013142541.0
008 221005s2022 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-38-6 
024 |a 10.29180/9786156342386_2  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Hamza Ameer 
245 1 0 |a Marketing plan making for EXXONMOBIL  |c Hamza Ameer  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest, Magyarország  |c 2022 
300 |a 13-43 
490 0 |a No Question: Sustainability is Everyone’s Business V. BBS International Sustainability Student Conference Proceedings 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
695 |a SWOT analysis, 
695 |a BCG Matrix 
695 |a QSPM model 
695 |a Chad-Cameroon pipeline project 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1918/1/Ameer.pdf  |z Dokumentum-elérés