Marketing plan making for EXXONMOBIL
Saved in:
Main Author: | Hamza Ameer |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2022
|
Series: | No Question: Sustainability is Everyone’s Business V. BBS International Sustainability Student Conference Proceedings
|
Subjects: | |
doi: | 10.29180/9786156342386_2 |
Kulcsszavak: | SWOT analysis, BCG Matrix QSPM model Chad-Cameroon pipeline project |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1918 |
Similar Items
Business Plan lancement d'un nouveau produit innovant
: Ouadoudi Hamza
: Ouadoudi Hamza
Innováció a nemzetközi vállalatoknál az ExxonMobil példáján keresztül
: Perlaki Horváth Rèka
: Perlaki Horváth Rèka
Insolvency mechanism in Islamic banking ( A case study of Habib bank limited )
: Hamza Ameer
: Hamza Ameer
A légiüzemanyag-ellátás számlázási rendszerének optimalizálása az ExxonMobil vállalatcsoportnál
: Kiss Alpár Levente
: Kiss Alpár Levente
Donald Trump adóreformjának hatása a közvetlen tőkeáramlásokra – ExxonMobil példája
: Vámosi Marcell József
: Vámosi Marcell József
The impact of influencer marketing on consumer decision-making
: Pichler Anna Ágnes
: Pichler Anna Ágnes
The impact of futures skills on decision-making A dairy company case study
: Hoefnagels, James, et al.
Published: (2024)
: Hoefnagels, James, et al.
Published: (2024)
"Make Sustainability the New Normal" - CBS International Business School
: Damme Silvia, et al.
Published: (2020)
: Damme Silvia, et al.
Published: (2020)
Future-Oriented skills in strategic decision-making A case study of a leading technology firm
: Pahlavanyali Nariman
Published: (2024)
: Pahlavanyali Nariman
Published: (2024)
Funding alternatives and business planning in family businesses
: Sági Judit, et al.
Published: (2019)
: Sági Judit, et al.
Published: (2019)
Szolgáltató központok (SSC-k) Magyarországon, kiemelt tekintettel az ExxonMobil Vállalat budapesti üzletsegítő központjára
: Gyarmati András
Published: (2014)
: Gyarmati András
Published: (2014)
The Making of a Country – The Taiwanese experience
: Moldicz Csaba
Published: (2016)
: Moldicz Csaba
Published: (2016)
How to make email marketing more appealing to Business-to-Business companies
: Brünner Márton
: Brünner Márton
The marketing plan to open a new retail outlet
: Horváth-Zsikó Gréta
: Horváth-Zsikó Gréta
Wealth planning and management in economics and financial markets analysis
: Liu Qu Ying
: Liu Qu Ying
A strategic approach to stakeholder engagement and scenario planning
: Ács Annamária
Published: (2024)
: Ács Annamária
Published: (2024)
Planning and Architecture as Determining Influences on the Housing Market Budapest–Csepel’s Post–War Housing Estates
: Egedy Tamás, et al.
Published: (2022)
: Egedy Tamás, et al.
Published: (2022)
A harmony search algoritmus alkalmazása BOM make-or-buy szempontú optimalizálásához
: Bányai Tamás
Published: (2014)
: Bányai Tamás
Published: (2014)
Marketing plan of UNIS Group with a special focus on relationship marketing
: Barna István
Published: (2013)
: Barna István
Published: (2013)
Tax planning for HNWIs
: Bui Phuong Thao
: Bui Phuong Thao
Retirement Investment Planning
: Uznadze Ana
: Uznadze Ana
Planned Obsolescence The source of asset wasting
: Kiss Bertalan
: Kiss Bertalan
Social influences of economic decision making an identity economics approach
: Tóth László, et al.
Published: (2023)
: Tóth László, et al.
Published: (2023)
CSR és az ExxonMobil - avagy miért kell, és hogyan tud társadalmi felelősséget vállalni egy olajcég
: Elefánt Adrienn
: Elefánt Adrienn
The impact of animal welfare violations on the tourist’s decision making process - Case study Marrakech – Morocco
: Ezzallat Achraf
Published: (2022)
: Ezzallat Achraf
Published: (2022)
The importance of emotions in the purchase decision making process
: Kátai Luca
: Kátai Luca
Does more sense make sense? The use of sensory marketing in the age of experience economy
: Bodnár Tímea
: Bodnár Tímea
The importance of competencies in career planning
: Karimov Aghakarim
: Karimov Aghakarim
Tourism planning and management in Granada
: Halápi Eszter Dorottya
: Halápi Eszter Dorottya
Data driven decision making in global expansion Leveraging Alteryx
: Horváth Réka
: Horváth Réka
The process of making a restaurant from the ground up
: Fidy Mátyás
: Fidy Mátyás
The influence of social media on the travel decision making process
: Dudás Ádám
: Dudás Ádám
The role of TripAdvisor in consumers' decision making processes
: Gonda Fruzsina Anna
: Gonda Fruzsina Anna
Do First Swallows Make a Summer? On the Readiness and Maturity of Successors of Family Businesses in Hungary
: Mosolygó-Kiss Ágnes, et al.
Published: (2018)
: Mosolygó-Kiss Ágnes, et al.
Published: (2018)
Market research and plan for Vietnamese fast-food chain-restaurant start-up
: Nguyen Tran Diemmi
: Nguyen Tran Diemmi
Marcal Tennis Center Business Plan
: Csordás Gabriella
: Csordás Gabriella
Similar Items
-
Business Plan lancement d'un nouveau produit innovant
: Ouadoudi Hamza -
Innováció a nemzetközi vállalatoknál az ExxonMobil példáján keresztül
: Perlaki Horváth Rèka -
Insolvency mechanism in Islamic banking ( A case study of Habib bank limited )
: Hamza Ameer -
A légiüzemanyag-ellátás számlázási rendszerének optimalizálása az ExxonMobil vállalatcsoportnál
: Kiss Alpár Levente -
Donald Trump adóreformjának hatása a közvetlen tőkeáramlásokra – ExxonMobil példája
: Vámosi Marcell József