Sustainable influencer marketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fehér Márton
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2022
Sorozat:No Question: Sustainability is Everyone’s Business V. BBS International Sustainability Student Conference Proceedings
Tárgyszavak:
doi:10.29180/9786156342386_9

Kulcsszavak:sustainable influencer marketing
generational marketing
online marketing
Generation Z
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1925

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ1925
005 20221013142856.0
008 221006s2022 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-38-6 
024 |a 10.29180/9786156342386_9  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Fehér Márton 
245 1 0 |a Sustainable influencer marketing  |c Fehér Márton  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest, Magyarország  |c 2022 
300 |a 123-129 
490 0 |a No Question: Sustainability is Everyone’s Business V. BBS International Sustainability Student Conference Proceedings 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
695 |a sustainable influencer marketing 
695 |a generational marketing 
695 |a online marketing 
695 |a Generation Z 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1925/1/M%C3%A1rton_Feh%C3%A9r.pdf  |z Dokumentum-elérés