Linee guida per la didattica della sostenibilità e della responsabilità
Elmentve itt :
Szerzők: |
Andrási Gábor Szegedi Krisztina Kása Richárd Hangyál Zsófia |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1955 |
Hasonló tételek
Directrices para la enseñanza en sostenibilidad y responsabilidad social empresarial
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
The impact of U.S economic sanctions on Venezuela's gross domestic product per capita
: Mai Ho Hoang Vy
: Mai Ho Hoang Vy
Per Aspera Ad Astra - A Cosa Nostra gazdasági tevékenysége az Egyesült Államokban
: Morva Attila
: Morva Attila
Reading between the lines TV2
: Koltai Andrea
: Koltai Andrea
Bizalom és on-line kommunikáció
: Castilló Károly
: Castilló Károly
[The practical consequences of the London Agreement on the application of article 65 EPC] ; Szabadalombitorlási per című írások fordítása
: Gellért Katalin
: Gellért Katalin
Útmutató a fenntarthatóság és felelősségvállalás oktatásához!
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
Kestävään kehitykseen ja vastuullisuuteen liittyvät opetuksen ohjeet
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
Guidelines for Sustainability-and Responsibility-Related Teaching
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
Leitlinien für Nachhaltigkeits- und Verantwortungs-bezogene Lehre
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
La communication de crise de la société BKK a travers l'exemple de la crise d'e-billet
: Hajnal Kata Zsófia
: Hajnal Kata Zsófia
Az on-line kommunikáció miért nem helyettesítheti a valós találkozásokat? Az on-line közösségek
: Cseszneki Balázs
: Cseszneki Balázs
Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben
: Forgó Fanni Eszter
: Forgó Fanni Eszter
Below The Line marketing communication applied in the fashion industry
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A Wilu Möbel-line Kft. értékesítése disztribútorként
: Lugosi Gréta
: Lugosi Gréta
A Ten-Line Kft. családi vállalkozás generációváltásának kihívásai, problémái, vezetésátadásának lehetőségei
: Szőnyi András Gábor
: Szőnyi András Gábor
Az On-line értékesítés lehetőségei a magyar építőanyag kereskedelemben
: Bedekovits Csaba
: Bedekovits Csaba
On the Side Lines of the Changing East-Asian Region – The Case of Taiwan
: Vándor János
Megjelent: (2018)
: Vándor János
Megjelent: (2018)
Az on-line deviazkereskedelem piaci mechanizmusai, lehetőségei és kockázatai
: Gaál Katalin
: Gaál Katalin
Investigation of Communication Skills of Front-Line Employees in Boutique Hotels
: Kocsor Nóra
: Kocsor Nóra
Relations économiques entre la Hongrie et la Russie, la dependance énergétique de la Hongrie envers la Russie
: Bercsényi Patrik
: Bercsényi Patrik
Miért nem helyettesítheti az on-line kommunikáció a valós találkozásokat?
: Zmák Balázs
: Zmák Balázs
The impact of influencer marketing on Lining – as Chinese social media Douyin as an example
: Ye Jingmei
: Ye Jingmei
Az on-line könyvelés, távkönyvelés bevezetése és működtetése a Qualitas System Kft. példáján keresztül
: Iványi Krisztina
: Iványi Krisztina
La utilización de la energía nuclear y la política nuclear de España y de la Unión Europea
: Virág Gergely Péter
: Virág Gergely Péter
La gestion de la relation client et la fidélisation en grande consommation
: Virág Imre
: Virág Imre
La psychologie de la publicité par le cas d'Aldi et d'Auchan Hongrie
: Viragh Lili
: Viragh Lili
Utazásközvetítő irodák változó szerepe a turisztikai piacon, az on -line értékesítés tükrében
: Mogyorósi Edina
: Mogyorósi Edina
A MediLine Üzletház Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Kiss Dalma
: Kiss Dalma
La délocalisation partielle de la production de la Société „Bleu Électrique" de France en Roumanie
: Jánosi Réka
Megjelent: (2007)
: Jánosi Réka
Megjelent: (2007)
La traduction des expressions idiomatiques dans la presse économique
: Mohácsi Zsófia Réka
: Mohácsi Zsófia Réka
La garbancita ecológica
: Campos Federico
Megjelent: (2020)
: Campos Federico
Megjelent: (2020)
La santé alimentaire
: Sütő-Nagy Kata
: Sütő-Nagy Kata
La consommation du smartphone de la génération Y et Z
: Forró Luca Virginia
: Forró Luca Virginia
Demand for ocean and river cruises amongst Hungarian customers – An introduction through the most popular cruise lines in Hungary, like Carnival Cruise Line and Mediterranean Shipping Cruises (for ocean cruises) and Mahart, AmaWaterways (for river cruises)
: Lázár Viktória
: Lázár Viktória
Le developpement du e-commerce et son influence sur ses consommateurs dans la region l’asie de sud-est, la potentialite du marche local vietnamien pour devenir le leader de la region
: Nguyen Thuy Duong
: Nguyen Thuy Duong
A Ship To Line koncepció megvalósíthatóságának előkészítő elemzése a Robert Bosch Elektronika Kft. esetén
: Lőrincz Péter
: Lőrincz Péter
Introduction of relocation processes of Robert Bosch Elektronika Kft. including the relocation of PWR products and production line
: Pusztai István
: Pusztai István
Corporate marketing strategic problems of a joint venture, through the example of Vectra-Line Plus Kft.
: Luong Györgyi Lan
: Luong Györgyi Lan
A Royal Caribbean Cruise Lines Ltd. (RCL) vizsgálata a jelenkori fenntarthatósági törekvések tükrében
: Kurai Andrea
: Kurai Andrea
Hasonló tételek
-
Directrices para la enseñanza en sostenibilidad y responsabilidad social empresarial
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023) -
The impact of U.S economic sanctions on Venezuela's gross domestic product per capita
: Mai Ho Hoang Vy -
Per Aspera Ad Astra - A Cosa Nostra gazdasági tevékenysége az Egyesült Államokban
: Morva Attila -
Reading between the lines TV2
: Koltai Andrea -
Bizalom és on-line kommunikáció
: Castilló Károly