A magyarországi gyógyszeripar és autóipar a globális értékláncokban – kutatási eredmények A Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Kar Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék és a Jövő Értékláncai Kiválósági Központ kutatási eredményei
Saved in:
Main Authors: |
Antalóczy Katalin Gáspár Tamás Sass Magdolna |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2022
|
Series: | Szemelvények a BGE kutatásaiból
|
Subjects: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-49-2_1 |
Kulcsszavak: | globális értékláncok gyógyszeripar autóipar beszállítók |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1965 |
Similar Items
Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan
: Majláth Melinda, et al.
Published: (2022)
: Majláth Melinda, et al.
Published: (2022)
Magyarország a globális értékláncokban az áruforgalmi háló
: Antalóczy Katalin
Published: (2017)
: Antalóczy Katalin
Published: (2017)
Vállalkozói ökoszisztémák definiálása, modellezése, lehetséges kutatási irányok
: Radácsi László, et al.
Published: (2020)
: Radácsi László, et al.
Published: (2020)
Kultúra összehasonlító (cross-cultural) és interkulturális (intercultural) kutatási modellek összehasonlító elemzés
: Török Judit
Published: (2010)
: Török Judit
Published: (2010)
Az Ericsson kutatási-fejlesztési tevékenységének értékelése több év összehasonlító elemzése alapján
: Pintér Mercédesz
: Pintér Mercédesz
Az Ericsson kutatási-fejlesztési tevékenységének értékelése több év összehasonlító elemzése alapján
: Pintér Mercédesz
: Pintér Mercédesz
A hagyományos szakirodalmi keresési eljárások korlátjai egy új kutatási téma feldolgozása során
: Tóth-Téglás Tünde, et al.
Published: (2023)
: Tóth-Téglás Tünde, et al.
Published: (2023)
Munkahelyi stressz és kiégés, megküzdési mechanizmusok - A világjárvány hatása a kutatási eredményekre
: Pócza Zoltán
: Pócza Zoltán
Kihívások a növényvédelmi iparban működő külső kutatási szervezetek (CRO-k) stratégiai tervezésében
: Barasits Bálint
: Barasits Bálint
A vállalati részvétel fontossága Európai Uniós Kutatási Fejlesztési Projektekben a Pemü Műanyagipari Zrt. példáján
: Szabó Nikolett
: Szabó Nikolett
Az EFQM kiválósági modell megvalósítása a IT szektorban
: Dévay Balázs
: Dévay Balázs
A kutatási módszerek hatékonysága a piaci szektorban, különös tekintettel az Invitech ICT Services Kft.-ra
: Horváth Dorina
: Horváth Dorina
Környezettudatos viselkedésmintákat népszerűsítő nevelési programok közvetlen és közvetett hatásainak elemzése fiatalok körében, primer kutatási módszerek alkalmazásával
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Published: (2016)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Published: (2016)
Egészségügyi gazdaságtan, különös tekintettel a kórházgazdálkodásra
: Burai Anita Anikó
: Burai Anita Anikó
A hazai szolgáltató központok gyakorlatára és fejlődési stratégiájára tett javaslatok egy átfogó, saját kutatási design és kivitelezés alapján
: László Judit
Published: (2014)
: László Judit
Published: (2014)
A vállalati jellemzők közötti kapcsolatok vizsgálata az EU-csatlakozás idején a "Versenyben a világgal" kutatási programban résztvevő vállalatok adatai alapján
: Csesznák Anita
Published: (2006)
: Csesznák Anita
Published: (2006)
Kutatói innovációk Válogatás egy kutatási projekt eredményeiből Az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatásokból
: Solt Katalin
Published: (2019)
: Solt Katalin
Published: (2019)
A projekt kontrolling rendszer és módszertana, valamint a jelenlegi rendszer továbbfejlesztése a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft-nél
: Takács Sándor
: Takács Sándor
A magyar gyógyszeripar reklámhatékonyságának elemzése
: Leiblinger Délia
: Leiblinger Délia
Minőség az egészségügyben, az ExcellenCert Kiválósági modell bevezetése a Nyírő Gyula Kórházban
: Angyal Sándor Gergő
Published: (2013)
: Angyal Sándor Gergő
Published: (2013)
Budapest Főváros III. Kerület, Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat településfejlesztési eredményei és kihívásai napjainkban
: Sass Barbara
: Sass Barbara
A szolgáltatások szerepe a Globális Értékláncokban – Esettanulmány a Schneider Electric-ről
: Vereszki Tünde
: Vereszki Tünde
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert
: Nagy Gergely Norbert
Színház a függöny mögött - Budapesti színházi gazdaságtan, PR és marketing
: Kiss Petra Lilla
: Kiss Petra Lilla
Várakozások és eredmények Hogy bizonyított az egykulcsos SZJA?
: Csizmadia Áron
: Csizmadia Áron
Szoftverfejlesztési eredmények javítása bevált módszerekkel
: Varga Dániel Zsombor
: Varga Dániel Zsombor
A magyar gyógyszeripar versenyképessége az Európai Unióban
: Jeges Dániel
: Jeges Dániel
A problémamegoldó módszer alkalmazási lehetőségei a tanítási órán, és sikere a Külkereskedelmi Főiskolai Kar angol nyelvű képzésén
: Tick Andrea
Published: (2008)
: Tick Andrea
Published: (2008)
A KIFÜ-KAR Zrt. controlling rendszerének kialakítása és működtetése
: Gyurászik Tina
: Gyurászik Tina
Autóipar finanszírozása Magyarországon
: Birkás Bettina
: Birkás Bettina
Fesztiválmarketing és fesztivál-gazdaságtan bemutatása a Balaton partján rendezendő fesztiválok példáján keresztül
: Vajda Emese
: Vajda Emese
A viselkedés gazdaságtan és a Gazdasági Versenyhivatal szerepe a fogyasztói tudatosság kialakításában
: Wéber Luca Szandra
: Wéber Luca Szandra
EP választások 2024 – Az eredmények mérlege
: Gyene Pál
Published: (2024)
: Gyene Pál
Published: (2024)
A BGF Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi kar hallgatóinak folyadékfogyasztási szokásai
: Kolonics Nóra
: Kolonics Nóra
Gazdálkodj okosan! Avagy felsőoktatás finanszírozási döntések egy kar hallgatói körében
: Mészáros Ildikó Enikő
: Mészáros Ildikó Enikő
Marketingstratégia kidolgozása az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar példáján keresztül
: Laufer-Rudas Mátyás Imre
: Laufer-Rudas Mátyás Imre
Az autóipar kihívásai napjainkban
: Kasza Péter
: Kasza Péter
A magyar gazdaság és a gyógyszeripar külpiaci kapcsolata Kínával
: König Dániel
: König Dániel
A kereskedelmi repülőjegyek árazási stratégiái az online platformokon és a légitársaságok szerepe a globális értékláncokban
: Virágh Bence
: Virágh Bence
Leányvállalati feljebb lépés a globális értékláncokban a Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft. példáján keresztül
: Makádi Alexandra
: Makádi Alexandra
Similar Items
-
Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan
: Majláth Melinda, et al.
Published: (2022) -
Magyarország a globális értékláncokban az áruforgalmi háló
: Antalóczy Katalin
Published: (2017) -
Vállalkozói ökoszisztémák definiálása, modellezése, lehetséges kutatási irányok
: Radácsi László, et al.
Published: (2020) -
Kultúra összehasonlító (cross-cultural) és interkulturális (intercultural) kutatási modellek összehasonlító elemzés
: Török Judit
Published: (2010) -
Az Ericsson kutatási-fejlesztési tevékenységének értékelése több év összehasonlító elemzése alapján
: Pintér Mercédesz