A luxustermékek és luxusszolgáltatások elméleti áttekintése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Juhász-Dóra Katalin
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2022
Sorozat:BGE Szemelvények
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-49-2_14

Kulcsszavak:szakirodalmi áttekintés
luxustermékek
luxusszolgáltatások
fogyasztói magatartás
élmény
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1978
Leíró adatok
Kivonat:Évszázadokon keresztül az emberek különböző termékeket gyűjtöttek, mivel a szép és különleges tárgyak birtoklása okozott elégedettséget számukra, napjainkban azonban egyre hangsúlyosabbá vált a különböző szolgáltatások igénybevétele és az élményszerzés. A luxus időtlen idők óta exkluzív és ritka jelenség volt, a luxustermékek és luxusszolgáltatások definiálásáról azonban nincs konszenzus, mert komplexitásuk révén számos dimenzióra, tényezőre vezethető vissza, mivel különféle nézőpontok szerint, különböző korszakokban, kultúrákban és iparáganként eltérő a jelentéstartalma. Jelen tanulmány a szakirodalom feldolgozása alapján összegzi a luxusszolgáltatások és luxustermékek meghatározó kulcsdimenzióit.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:129-136
ISBN:978-615-6342-49-2