A luxustermékek és luxusszolgáltatások elméleti áttekintése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Juhász-Dóra Katalin
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2022
Sorozat:BGE Szemelvények
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-49-2_14

Kulcsszavak:szakirodalmi áttekintés
luxustermékek
luxusszolgáltatások
fogyasztói magatartás
élmény
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1978

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ1978
005 20230224085219.0
008 230224s2022 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-49-2 
024 |a 10.29180/978-615-6342-49-2_14  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Juhász-Dóra Katalin 
245 1 2 |a A luxustermékek és luxusszolgáltatások elméleti áttekintése  |c Juhász-Dóra Katalin  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest, Magyarország  |c 2022 
300 |a 129-136 
490 0 |a BGE Szemelvények 
520 3 |a Évszázadokon keresztül az emberek különböző termékeket gyűjtöttek, mivel a szép és különleges tárgyak birtoklása okozott elégedettséget számukra, napjainkban azonban egyre hangsúlyosabbá vált a különböző szolgáltatások igénybevétele és az élményszerzés. A luxus időtlen idők óta exkluzív és ritka jelenség volt, a luxustermékek és luxusszolgáltatások definiálásáról azonban nincs konszenzus, mert komplexitásuk révén számos dimenzióra, tényezőre vezethető vissza, mivel különféle nézőpontok szerint, különböző korszakokban, kultúrákban és iparáganként eltérő a jelentéstartalma. Jelen tanulmány a szakirodalom feldolgozása alapján összegzi a luxusszolgáltatások és luxustermékek meghatározó kulcsdimenzióit. 
650 4 |a szociológiai tudományok 
695 |a szakirodalmi áttekintés 
695 |a luxustermékek 
695 |a luxusszolgáltatások 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a élmény 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1978/1/16.%20Juh%C3%A1sz-D%C3%B3ra%20Katalin.pdf  |z Dokumentum-elérés