Key Constructs of Personal Branding Proposal for a broad definition

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szántó Péter
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2023
Sorozat:Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés: fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában Magyar Tudomány Ünnepe konferencia kötet 2023
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-50-8_21

Kulcsszavak:Personal Branding
personal brand
Employer Branding
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2055

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2055
005 20230508142429.0
008 230330s2023 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-50-8 
024 |a 10.29180/978-615-6342-50-8_21  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Szántó Péter 
245 1 0 |a Key Constructs of Personal Branding  |b Proposal for a broad definition  |c Szántó Péter  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest, Magyarország  |c 2023 
300 |a 266-274 
490 0 |a Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés: fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában Magyar Tudomány Ünnepe konferencia kötet 2023 
650 4 |a média- és kommunikációs tudományok 
695 |a Personal Branding 
695 |a personal brand 
695 |a Employer Branding 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2055/1/Sz%C3%A1nt%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés