Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • Key Constructs of Personal Bra...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Export Ready — 
Cover Image

Key Constructs of Personal Branding Proposal for a broad definition

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szántó Péter
Format: Book part
Published: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2023
Series:Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés: fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában Magyar Tudomány Ünnepe konferencia kötet 2023
Subjects:
média- és kommunikációs tudományok
doi:10.29180/978-615-6342-50-8_21

Kulcsszavak:Personal Branding
personal brand
Employer Branding
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2055
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Defining personal brand, personal branding and personal brand equity
    ‌: Szántó Péter, et al.
    Published: (2023)
  • Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities
    ‌: Kancsus Hanna
  • The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
    ‌: Sarkadi Márk László
  • The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
    ‌: Sarkadi Márk László
  • Procurement in the Construction Industry
    ‌: Verkovic Helen Jelena

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs