Key Constructs of Personal Branding Proposal for a broad definition
Elmentve itt :
| Szerző: | Szántó Péter |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Könyv része |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2023
|
| Sorozat: | Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés: fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában Magyar Tudomány Ünnepe konferencia kötet 2023
|
| Tárgyszavak: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-50-8_21 |
| Kulcsszavak: | Personal Branding personal brand Employer Branding |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2055 |
Hasonló tételek
Defining personal brand, personal branding and personal brand equity
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2023)
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2023)
Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities
: Kancsus Hanna
: Kancsus Hanna
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
Procurement in the Construction Industry
: Verkovic Helen Jelena
: Verkovic Helen Jelena
Personal Branding in the Professional Business Life
: Körmendi János Ádám
: Körmendi János Ádám
IT logistics challenges in the construction industry
: Ali Seif Eddein Faroun Yara
: Ali Seif Eddein Faroun Yara
Personal branding és online marketing eszközei
: Fábi Krisztina
: Fábi Krisztina
A CEO hírneve és a Personal Branding
: Für-Ugrin Fanni Barbara
: Für-Ugrin Fanni Barbara
RotoZip - The European launch of a new brand for construction professionals with special attention to the Benelux countries
: Varga Zoltán
: Varga Zoltán
How self-employed and micro enterprises build their personal brand
: Sczigel Dóra Cintia
: Sczigel Dóra Cintia
The key drivers of sustainable practices in SMEs
: Sabri Aliphana
Megjelent: (2022)
: Sabri Aliphana
Megjelent: (2022)
Projektkontrolling megvalósítása a Construct - Two Kft-nél
: Mihály Izabella
: Mihály Izabella
Research on Smart Tourism Construction Measures in Sanya City
: Meng Ziwei
: Meng Ziwei
The role of media strategies in building and sustaining personal brands in the digital age
: Sadovska Aryna
: Sadovska Aryna
Personal branding a sportban - Hosszú Katinka és az Iron Lady
: Mayer András
: Mayer András
The secret of building a successful personal brand in the social media without advertisement
: Soós Evelin
: Soós Evelin
Biophilic cities as a key to sustainability a case study of Oslo
: Yarantseva Marina
Megjelent: (2019)
: Yarantseva Marina
Megjelent: (2019)
Personal Branding – Személyes márkaépítés és lehetőségei a fiatal diplomások munkaerőpiaci pozícionálásában
: Tóth Márk Bence
: Tóth Márk Bence
Exploring gender diversity in key account management A comparative global perspective on gender-specific roles and competencies for customer success
: Niersbach, Barbara, et al.
Megjelent: (2024)
: Niersbach, Barbara, et al.
Megjelent: (2024)
A study of the effectiveness of key opinion consumers (KOCs) in influencer marketing on TikTok shop for electronics brands in Vietnam
: Tran Le Hoang
: Tran Le Hoang
The Way Leaders Construct Decision and The Roles Leaders Present in The Twenty-First Century
: Hossó Glória
: Hossó Glória
Analysis of key elements and approaches for the development of financial literacy
: Máró Anikó
: Máró Anikó
A Pedrano Construction Hungary Építőipari Kft. gazdálkodásának elemzése a beszámoló alapján
: Feind Krisztián
: Feind Krisztián
Entrepreneurial personality and motive A study of Hungarian
: Chandler Nick
Megjelent: (2022)
: Chandler Nick
Megjelent: (2022)
The argan tree as a key of touristic promotion for the region of Essaouira
: El Hassani Mouad
: El Hassani Mouad
A Comprehensive Analysis of the Two Key Initiatives of Mao Zedong
: Bognár Zsolt
: Bognár Zsolt
25-Year Odyssey in the World of Country Branding Overcoming Challenges and Celebrating Triumphs – 10 Lessons Based on Theory and Practice
: Papp-Váry Árpád
Megjelent: (2024)
: Papp-Váry Árpád
Megjelent: (2024)
The Evolution of Mass Personalization in Marketing
: Tóth Anna Fruzsina
: Tóth Anna Fruzsina
CustomAir Services – The key to customer satisfaction and loyalty in the aviation industry
: Rigó Krisztina
: Rigó Krisztina
Impact of COVID-19 on personal financing of international students in Hungary - solutions towards personal well-being
: Tong Gia Hien
: Tong Gia Hien
Impact of personalized service on guest experience
: Ismayilova Nigar
: Ismayilova Nigar
The Effectiveness Of Personalization On E-commerce Platforms
: Filho Kelson Otaniel Glória
: Filho Kelson Otaniel Glória
EU Energy Security Plan as a Key Point of Independence in International Relations
: Karasova Natalia
: Karasova Natalia
Szállodai szezonalitás elemzése a floridai Sunset Key Cottages példáján keresztül
: Kocsis Rebeka
: Kocsis Rebeka
Corporate lending trends and their key factors in Hungary from 2010 until today
: László Csaba
: László Csaba
A Pedrano Construction Hungary Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata a beszámolók alapján
: Ferenczi Edit
: Ferenczi Edit
Divat- és luxusmárkák, mint personal branding eszközei, a márkázás és a stratégiai tervezés meghatározó tényezőire fókuszálva
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
An analysis into key factors affecting to the Digital Transformation of Logistics Enterprise in Vietnam Insights from Viettel Post
: Nguyen Trung Hieu
: Nguyen Trung Hieu
Personal Computer Demand During the Pandemic in Hungary
: Jin Xin Ru
: Jin Xin Ru
Hasonló tételek
-
Defining personal brand, personal branding and personal brand equity
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2023) -
Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities
: Kancsus Hanna -
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László -
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László -
Procurement in the Construction Industry
: Verkovic Helen Jelena