Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vojter Noémi
Format: Book part
Published: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2023
Series:I. Csernyák László konferencia közleményei
Subjects:
doi:10.29180/978-615-6342-61-4_9

Kulcsszavak:teljesítménymutatók
teljesítménymérés
teljesítményértékelés
ügyfélszolgálat
telekommunikáció
digitalizáció
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2127

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2127
005 20230918095232.0
008 230913s2023 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-61-4 
024 |a 10.29180/978-615-6342-61-4_9  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Vojter Noémi 
245 1 0 |a Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán  |c Vojter Noémi  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest, Magyarország  |c 2023 
300 |a 90-102 
490 0 |a I. Csernyák László konferencia közleményei 
520 3 |a Korunk vezetői folyamatos kihívásokkal állnak szemben a teljesítménymérés és -értékelés tekintetében. Munkám fókuszában egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálata áll, amely esetén az alkalmazott rendszer működését vizsgáltam, különös tekintettel a teljesítménymutatókra. A telefonos ügyfélszolgálati pozícióban dolgozó munkavállalók kérdőíves megkérdezésével, illetve az érintett terület vezetőivel folytatott mélyinterjús beszélgetésekkel kívántam átfogó képet kapni a kialakított rendszerről. 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
695 |a teljesítménymutatók 
695 |a teljesítménymérés 
695 |a teljesítményértékelés 
695 |a ügyfélszolgálat 
695 |a telekommunikáció 
695 |a digitalizáció 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2127/1/ICSERN~1-90-102.pdf  |z Dokumentum-elérés