Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
Elmentve itt :
Szerző: | Vojter Noémi |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2023
|
Sorozat: | I. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-61-4_9 |
Kulcsszavak: | teljesítménymutatók teljesítménymérés teljesítményértékelés ügyfélszolgálat telekommunikáció digitalizáció |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2127 |
Hasonló tételek
A munkavállalói elkötelezettség növelése a Budapest Bank telefonos ügyfélszolgálatán
: Szoboszlai Renáta
: Szoboszlai Renáta
Munkaerő-, létszámgazdálkodás Media Markt online ügyfélszolgálatán
: Haris Noémi
: Haris Noémi
Teljesítményértékelés gyakorlata a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán
: Holmi Laura
: Holmi Laura
Archiválás egy telekommunikációs vállalat életében
: Telek Szabolcs
: Telek Szabolcs
Kulcs teljesítménymutatók a Bosch Rexroth Magyarországnál
: Molnár Nikoletta
: Molnár Nikoletta
A mesterséges intelligencia megjelenése a Westend ügyfélszolgálatán keresztül
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
VEVŐKAPCSOLAT-MENEDZSMENT ALKALMAZÁSA A GENERAL ELECTRIC DIGITAL SOLUTIONS ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁN
: Szekeres Petra
: Szekeres Petra
A telefonos megkeresések és problémáik
: Kovács Kristóf István
: Kovács Kristóf István
Egy telekommunikációs vállalat adózási kihívásai nemzetközi viszonylatban
: Blaskó Benjámin
: Blaskó Benjámin
Teljesítménymutatók bevezetése és elemzése egy magyarországi gyógyszergyár csomagolóanyag-vizsgáló csoportjában
: Botos Szilvia
: Botos Szilvia
Teljesítménymutatók elemzése a Robert Bosch Kft. régiós raktárában
: Szabó Eszter Tünde
: Szabó Eszter Tünde
A kulcsfontosságú teljesítménymutatók meghatározása, mérése és értékelése az ellátási láncban egy autóipari beszállító példáján keresztül
: Tölgyszéki-Pap Sára
: Tölgyszéki-Pap Sára
A jelöltélmény vizsgálata egy telekommunikációs vállalat dolgozóin keresztül
: Szvitek Csilla
: Szvitek Csilla
Telefonos Hátralékkezelési Osztály bankon belüli tevékenysége
: Kósa-Kiss Enikő
: Kósa-Kiss Enikő
A Robert Bosch Kft. költségvetésének optimalizálása egyéni teljesítménymutatók alapján
: Vereb Anita Ida
: Vereb Anita Ida
Számlázó program online és telefonos felületének megtervezése
: Halász Franciska
: Halász Franciska
A vendégelégedettség és a teljesítménymutatók közötti kapcsolat vizsgálata egy szálloda példáján keresztül
: Sipos Péter
: Sipos Péter
Szállítmányozási partnerek vizsgálata logisztikai teljesítménymutatók alapján a Celanese EMEA vonatkozásában
: Zsiga Ádám
: Zsiga Ádám
A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében
: Morner Fanni
: Morner Fanni
A telefonos értékesítés létjogosultsága a modern fogyasztói társadalomban
: Egerszegi Márta
: Egerszegi Márta
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
Teljesítménymutatók vizsgálata a Fiege Szállítmányozási és Logisztikai cégen belül /Gumiabroncs logisztika/
: Pozsonyi Ivett
: Pozsonyi Ivett
A telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata a toborzás és kiválasztás vonatkozásában
: Sári Petra
: Sári Petra
A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
: Kovács Rita
: Kovács Rita
Kultúraközvetítés a multimédiás eszközök tükrében - avagy virtuális séták, telefonos applikációk -
: Maitz Alexandra
: Maitz Alexandra
Személyes értékesítés és telefonos üzletkötés vizsgálata az Ecorisk Kft-nél
: Seres Dorina
: Seres Dorina
Telefonos értékesítés bemutatása a XXI. században a Würth Szereléstechnika Kft. segítségével
: Radács-Czombos Luca
: Radács-Czombos Luca
A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén
: Vojter Noémi
Megjelent: (2024)
: Vojter Noémi
Megjelent: (2024)
Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás
: Wagner Tamás
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
Banki és telekommunikációs adattárház modellezés
: Petró Ádám
: Petró Ádám
A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon
: Kelemen Henrietta
: Kelemen Henrietta
Marketingkampányok a telekommunikációs vállalatok versenyében
: Bálint Patrik
: Bálint Patrik
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Trendek a telekommunikációs piacon mobilinternet és okostelefonok elterjedése
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013)
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013)
A digitalizáció hatása a munkakörökre egyes szektorokban- Vodafone Magyarország Zrt. telekommunikációs vállalat gyakorlati bemutatásával
: Orosz Dorina
: Orosz Dorina
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Ügyfélszintű megtérülés számítás a telekommunikációs iparágban
: Matiscsák László
: Matiscsák László
Hasonló tételek
-
A munkavállalói elkötelezettség növelése a Budapest Bank telefonos ügyfélszolgálatán
: Szoboszlai Renáta -
Munkaerő-, létszámgazdálkodás Media Markt online ügyfélszolgálatán
: Haris Noémi -
Teljesítményértékelés gyakorlata a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán
: Holmi Laura -
Archiválás egy telekommunikációs vállalat életében
: Telek Szabolcs -
Kulcs teljesítménymutatók a Bosch Rexroth Magyarországnál
: Molnár Nikoletta