Formatív értékelés a statisztikaoktatás gyakorlatában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bánhalmi Árpád
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2023
Sorozat:I. Csernyák László konferencia közleményei
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-61-4_17

Kulcsszavak:formatív értékelés
statisztika
teljesítmény
attitűd
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2135

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2135
005 20230918100357.0
008 230914s2023 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-61-4 
024 |a 10.29180/978-615-6342-61-4_17  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Bánhalmi Árpád 
245 1 0 |a Formatív értékelés a statisztikaoktatás gyakorlatában  |c Bánhalmi Árpád  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest, Magyarország  |c 2023 
300 |a 183-192 
490 0 |a I. Csernyák László konferencia közleményei 
520 3 |a A Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán a kezdeti időkben a statisztika tárgyak előkészítésekor és tervezésekor kevésbé került fókuszba az értékelés formatív funkciójának a tanulásszervezés folyamatába való tudatosabb, koherensebb beillesztése és ezáltal ennek az értékelési forma lehetőségeinek a kihasználása. Bevezetése viszont látványos teljesítmény- és attitűdjavulást eredményezett. A tanulmány bemutatja, hogy milyen hatást várhatunk el egy jól működő formatív értékelési folyamattól, és arra hívja fel a figyelmet, hogy a statisztika tárgyak curriculumtervezésénél vegyük figyelembe ezt a lehetőséget. 
650 4 |a közgazdaságtudományok 
695 |a formatív értékelés 
695 |a statisztika 
695 |a teljesítmény 
695 |a attitűd 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2135/1/ICSERN~1-183-192.pdf  |z Dokumentum-elérés