Formatív értékelés a statisztikaoktatás gyakorlatában
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2023
|
Sorozat: | I. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-61-4_17 |
Kulcsszavak: | formatív értékelés statisztika teljesítmény attitűd |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2135 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2135 | ||
005 | 20230918100357.0 | ||
008 | 230914s2023 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 978-615-6342-61-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-61-4_17 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Bánhalmi Árpád | |
245 | 1 | 0 | |a Formatív értékelés a statisztikaoktatás gyakorlatában |c Bánhalmi Árpád |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest, Magyarország |c 2023 | ||
300 | |a 183-192 | ||
490 | 0 | |a I. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a A Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán a kezdeti időkben a statisztika tárgyak előkészítésekor és tervezésekor kevésbé került fókuszba az értékelés formatív funkciójának a tanulásszervezés folyamatába való tudatosabb, koherensebb beillesztése és ezáltal ennek az értékelési forma lehetőségeinek a kihasználása. Bevezetése viszont látványos teljesítmény- és attitűdjavulást eredményezett. A tanulmány bemutatja, hogy milyen hatást várhatunk el egy jól működő formatív értékelési folyamattól, és arra hívja fel a figyelmet, hogy a statisztika tárgyak curriculumtervezésénél vegyük figyelembe ezt a lehetőséget. | |
650 | 4 | |a közgazdaságtudományok | |
695 | |a formatív értékelés | ||
695 | |a statisztika | ||
695 | |a teljesítmény | ||
695 | |a attitűd | ||
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2135/1/ICSERN~1-183-192.pdf |z Dokumentum-elérés |