A pandémia hatása az Üzleti Statisztika tantárgy oktatása, számonkérése, módszertana területén
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest, Magyarország
2023
|
Sorozat: | I. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-61-4_22 |
Kulcsszavak: | digitális kompetencia oktatás számonkérés módszertan |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2141 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2141 | ||
005 | 20230918100748.0 | ||
008 | 230914s2023 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 978-615-6342-61-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-61-4_22 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Szobonya Réka | |
245 | 1 | 2 | |a A pandémia hatása az Üzleti Statisztika tantárgy oktatása, számonkérése, módszertana területén |c Szobonya Réka |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest, Magyarország |c 2023 | ||
300 | |a 233-247 | ||
490 | 0 | |a I. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a A Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi és Számviteli Karán végzett hallgatók munkaerőpiaci előnye, hogy intézményünk – mint alkalmazott tudományok egyeteme – törekszik olyan tudás, készségek átadására, melyet a frissen végzettek a gyakorlatban kiválóan tudnak alkalmazni. A statisztika tárgyak digitális környezetben való oktatása, számonkérése évek óta fejlődik. Tanulmányunkban az Üzleti statisztika tantárgy teljesítése során elért eredmények alakulását vizsgáljuk a pandémia előtti, alatti és utáni szemeszterekben, figyelembe véve a felsőoktatásba kerülés feltételeiben és az oktatási-számonkérési módszerekben bekövetkezett változások hatásait, valamint a digitális kompetenciák szerepének fontosságát. | |
650 | 4 | |a neveléstudományok | |
695 | |a digitális kompetencia | ||
695 | |a oktatás | ||
695 | |a számonkérés | ||
695 | |a módszertan | ||
700 | 1 | |a Héderné Bertók Judit |e aut | |
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2141/1/ICSERN~1-233-247.pdf |z Dokumentum-elérés |