A pandémia hatása az Üzleti Statisztika tantárgy oktatása, számonkérése, módszertana területén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Szobonya Réka
Héderné Bertók Judit
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest, Magyarország 2023
Sorozat:I. Csernyák László konferencia közleményei
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-61-4_22

Kulcsszavak:digitális kompetencia
oktatás
számonkérés
módszertan
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2141

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2141
005 20230918100748.0
008 230914s2023 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-61-4 
024 |a 10.29180/978-615-6342-61-4_22  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Szobonya Réka 
245 1 2 |a A pandémia hatása az Üzleti Statisztika tantárgy oktatása, számonkérése, módszertana területén  |c Szobonya Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest, Magyarország  |c 2023 
300 |a 233-247 
490 0 |a I. Csernyák László konferencia közleményei 
520 3 |a A Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi és Számviteli Karán végzett hallgatók munkaerőpiaci előnye, hogy intézményünk – mint alkalmazott tudományok egyeteme – törekszik olyan tudás, készségek átadására, melyet a frissen végzettek a gyakorlatban kiválóan tudnak alkalmazni. A statisztika tárgyak digitális környezetben való oktatása, számonkérése évek óta fejlődik. Tanulmányunkban az Üzleti statisztika tantárgy teljesítése során elért eredmények alakulását vizsgáljuk a pandémia előtti, alatti és utáni szemeszterekben, figyelembe véve a felsőoktatásba kerülés feltételeiben és az oktatási-számonkérési módszerekben bekövetkezett változások hatásait, valamint a digitális kompetenciák szerepének fontosságát. 
650 4 |a neveléstudományok 
695 |a digitális kompetencia 
695 |a oktatás 
695 |a számonkérés 
695 |a módszertan 
700 1 |a Héderné Bertók Judit  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2141/1/ICSERN~1-233-247.pdf  |z Dokumentum-elérés