Az online és a jelenléti számvitel oktatás összehasonlítása a BGE PSZK gazdaságinformatikus alapképzési szakon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Borzán Anita
Budaházy György
Kapuszta Ágnes
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2023
Sorozat:A számvitel és a controlling elmélete, gyakorlata : Újdonságok és kihívások a számvitel világában : I. Tudományos Konferencia konferenciakötete
Tárgyszavak:
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2156

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2156
005 20231002142232.0
008 231002s2023 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-73-7 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Borzán Anita 
245 1 3 |a Az online és a jelenléti számvitel oktatás összehasonlítása a BGE PSZK gazdaságinformatikus alapképzési szakon  |c Borzán Anita  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2023 
300 |a 17-28 
490 0 |a A számvitel és a controlling elmélete, gyakorlata : Újdonságok és kihívások a számvitel világában : I. Tudományos Konferencia konferenciakötete 
520 3 |a A pandémia okozta veszélyhelyzet 2020-tól átírta a felsőoktatás korábbi, több évtizedes múltra visszatekintő tanítási és vizsgáztatási gyakorlatának forgatókönyvét. A BGE PSZK-n az online térbe kényszerült felsőoktatás a Microsoft Teams programot részesítette előnyben, a vizsgáztatáshoz pedig a CooSpace vagy Moodle programok kerültek felhasználásra. A számvitel tárgyak jelenléti oktatása és a tantermi vizsgáztatás nappali tagozaton a 2022/2023-as tanévben tért vissza. Tanulmányunkban öt – a 2019/2020. tanév II. félév, a 2020/2021-es és a 2022/2023-as tanévek - féléven keresztül végzett kérdőíves felmérés alapján a gazdaságinformatikus alapszakos nappali tagozatos hallgatók két féléven keresztül oktatott számvitel tárgyainak tanításával és vizsgáztatásával összefüggő véleményeit elemezzük. Kutatási célkitűzésünk a kitöltők jelenléti, illetve online oktatásról adott válaszait megvizsgálva megfogalmazni, melyik esetben miben látják az erős és a gyenge vonásokat. A hallgatói kérdőívek mellett a vizsgálatba vont félévek kollokviumi eredményeit is értékeljük, választ keresve arra, hogy a jelenléti vagy az online félévek tekinthetők hatékonyabbnak, vagyis mely oktatási forma számonkéréseinek vizsgaeredményei bizonyulnak jobbnak. 
650 4 |a szociológiai tudományok 
700 1 |a Budaházy György  |e aut 
700 1 |a Kapuszta Ágnes  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2156/1/A%20sz%C3%A1mvitel%20%C3%A9s%20a%20controlling%20elm%C3%A9lete%2C%20gyakorlata_%C3%BAjdons%C3%A1gok%20%C3%A9s%20kih%C3%ADv%C3%A1sok%20a%20sz%C3%A1mvitel%20vil%C3%A1g%C3%A1ban-18-29.pdf  |z Dokumentum-elérés