|
|
|
|
LEADER |
00000naa a2200000 i 4500 |
001 |
publ2158 |
005 |
20231002143353.0 |
008 |
231002s2023 hu o 000 zxx d |
020 |
|
|
|a 978-615-6342-73-7
|
040 |
|
|
|a BGE Publikációtár Repozitórium
|b hun
|
100 |
1 |
|
|a Frányó Zsófia Zsuzsanna
|
245 |
1 |
0 |
|a Számvitel és controlling
|b oktatási kihívások és megoldások
|c Frányó Zsófia Zsuzsanna
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|a Budapesti Gazdasági Egyetem
|b Budapest
|c 2023
|
300 |
|
|
|a 40-53
|
490 |
0 |
|
|a A számvitel és a controlling elmélete, gyakorlata : Újdonságok és kihívások a számvitel világában : I. Tudományos Konferencia konferenciakötete
|
520 |
3 |
|
|a Századunkban a lemorzsolódás csökkentése, illetve a minőség fejlesztése mellett alapvető feladat segíteni a hallgatókat abban, hogy magabiztosan boldoguljanak egy komplex, bizonytalan világban. Ennek megfelelően megindult az intézmények expliciten értékközpontú stratégiai fejlesztése, melynek elengedhetetlen része annak vizsgálata, hogy hogyan konceptualizálják céljaikat és az őket érő kihívásokat az oktatási folyamat fő ágensei, az oktatók. Az empirikus kutatás célja feltérképezni a BGE PSZK Számvitel tanszéki oktatóinak gondolkodását. A kutatás során a tanszék 17 oktatójával készült interjú került elemzésre. A két kódoló által végzett tematikus szövegelemzés induktív logikát követett, amelyből kialakult a célok, kihívások és lehetséges megoldások rendszere. Az elemzés alapján az oktatók által képviselt célok sokrétűek, elsősorban kognitív, praktikus és stratégiai jellegűek. A kihívások a hallgatói sokféleség, a külső adottságok és az oktatók személyes dilemmáinak témáit vetik fel, míg a megoldások az oktatásmódszertan és a kapcsolatépítés kérdéskörébe vezetnek. Az interjú utolsó témája az oktatók küldetése volt, ahol affektív és szociális tényezők kerültek előtérbe.
|
650 |
|
4 |
|a neveléstudományok
|
700 |
1 |
|
|a Szíjártó Boglárka
|e aut
|
700 |
1 |
|
|a Török Martina Zsófia
|e aut
|
856 |
4 |
0 |
|u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2158/1/A%20sz%C3%A1mvitel%20%C3%A9s%20a%20controlling%20elm%C3%A9lete%2C%20gyakorlata_%C3%BAjdons%C3%A1gok%20%C3%A9s%20kih%C3%ADv%C3%A1sok%20a%20sz%C3%A1mvitel%20vil%C3%A1g%C3%A1ban-41-54.pdf
|z Dokumentum-elérés
|