A nyitottság növekedése növekedést jelent? Bővült-e a kereskedelem, ha nőtt a nyitottsági index?
Saved in:
| Main Author: | Hrabovszki Ágnes Zsuzsa |
|---|---|
| Format: | Book part |
| Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2023
|
| Series: | Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért
|
| Subjects: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-74-4_11 |
| Kulcsszavak: | nemzetközi kereskedelem kereskedelem nyitottsága cserearány terrorizmus |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2184 |
Similar Items
A magas növekedést elérő vállalkozások jellemzői Zala megye feldolgozóiparában
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Published: (2011)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Published: (2011)
Comparison of Hungary and Germany with regard to the Happy Planet Index and the Human Development Index
: Antal Katinka
: Antal Katinka
Kisvállalatok versenyképességéről egy versenyképességi index alkalmazásával
: Gergely László Balázs
: Gergely László Balázs
Az alternatív tejpótlók piaci növekedése
: Pap Milán
: Pap Milán
Intelligens otthonok, technikai jelentés
: Egri Dániel
: Egri Dániel
A KÖRNYEZETTUDATOS MICE RENDEZVÉNYEK IRÁNTI VÁLLALATI NYITOTTSÁG KUTATÁSA MÉRETKATEGÓRIA SZERINT
: Papp Dávid
: Papp Dávid
New Measurement System for Sustainability - MNB’s Sustainability Report and Index
: Hausmann Róbert, et al.
Published: (2021)
: Hausmann Róbert, et al.
Published: (2021)
A 20. században kialakult totalitárius rendszerek újraéledése valós veszélyt jelent-e napjainkra?
: Czvetkó Nikolett
: Czvetkó Nikolett
Számít-e, ha zöldellünk? - Esettanulmány a zöldmarketing hatásairól a szállodaiparban
: Eszes Gabriella Judit
: Eszes Gabriella Judit
A 77 Elektonika Kft. növekedése és nemzetköziesedése
: Tjamla Banack Irén Lilla
: Tjamla Banack Irén Lilla
„A kis Kópé nagyra nőtt..." avagy Az arculattervezés elmélete és gyakorlata a Skála Divatáruház példáján keresztül bemutatva
: Németh Viktória
: Németh Viktória
Mivel motiváljunk, ha motiválatlanok, avagy motivál-e a gamifikáció a szakképzésben?
: Szabóné Romsics Edit
: Szabóné Romsics Edit
Előítélet kontra nyitottság, avagy merre tart a világ az új generáció szemszögéből
: Tóth Zita Gabriella
: Tóth Zita Gabriella
Húshelyettesítő termékekre való nyitottság és azok fogyasztói szokásai a magyarországi hobbifutók körében
: Pintér Kathrin
: Pintér Kathrin
Húshelyettesítő termékekre való nyitottság és azok fogyasztói szokásai a magyarországi hobbifutók körében
: Pintér Kathrin
: Pintér Kathrin
Televíziók műsorstruktúrái, avagy mit jelent a nézettség a 21. században
: Jung Ágnes
: Jung Ágnes
Sörkultúra, sörtörténet Magyarországon – Kézműves sörök növekedése a piacon
: Pribus Lilla Ildikó
: Pribus Lilla Ildikó
Toborzás és integráció - egy startup növekedése multikulturális környezetben
: Bakró-Nagy Luca
: Bakró-Nagy Luca
Fejlesztési mechanizmusok hatása a fejlődő nagyközségben, Nyírpazony növekedése
: Jeles Huba
: Jeles Huba
Lehet-e, és ha igen, kell-e optimalizálni a járművezetői beosztáskészítés folyamatát az Óbudai Autóbuszgarázsban
: Dankó Lilla
: Dankó Lilla
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
E-kereskedelem napjainkban vásárlási szokások
: Kertész Zsófia
: Kertész Zsófia
Az e-kereskedelem térnyerése
: Schwetz Viktor
: Schwetz Viktor
Empirical Analysis of Securities listed on French Market Index CAC40 Using CAPM
: Al Bouni Iyad
: Al Bouni Iyad
A BUX index árfolyamváltozásának és különböző gazdasági fejlődési mutatók kapcsolatának elemzése
: Kiss Sándor Alex
: Kiss Sándor Alex
Az amerikai futball népszerűségének növekedése a televíziós közvetítés hatására
: Bencsics Márk
: Bencsics Márk
A fiatalok munkaerőpiaci jelenléte, képzési lehetőségeik növekedése a jövőben
: Szabó Nikolett Fanni
: Szabó Nikolett Fanni
Jelentés az ’Iskola a jövőben a gazdasági felsőoktatás Magyarországon 2050-ben’ projekt kutatási eredményeiről
: Király Gábor, et al.
Published: (2015)
: Király Gábor, et al.
Published: (2015)
E-kereskedelem fogyasztói magatartás és webáruház választási szokások vizsgálata
: Dreisziger Máté
: Dreisziger Máté
Mesterséges intelligencia hatása a munkaerőpiacra – avagy jó-e, ha dolgozik helyettünk a gép?
: Csepreghy Laura Zsófia
: Csepreghy Laura Zsófia
Kötelező jelentés készítő rendszer bevezetése a Porsche Bankban
: Fekete Vivien
: Fekete Vivien
Fenntarthatósági jelentés elemzése a K&H Bank gyakorlatában
: Szücsy Sarolt Johanna
: Szücsy Sarolt Johanna
Képi adatelemzés során használt RGB indexek összehasonlítása strukturált hasonlósági index (SSIM) alapján
: Bíró Lóránt
Published: (2023)
: Bíró Lóránt
Published: (2023)
Budapesti Értéktőzsde bemutatása öt vezető részvény és a BUX index elemzésén keresztül
: Józsa-Teleki Áron György
: Józsa-Teleki Áron György
Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés Fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában
: Szegedi Krisztina
Published: (2023)
: Szegedi Krisztina
Published: (2023)
Influencer marketing, a véleményvezérek befolyásoló erejének növekedése a vásárlói magatartásra
: Tomhauser Bence
: Tomhauser Bence
Van-e realitása egy 2020-as budapesti olimpiának, és ha igen, milyen gazdasági hatásai lehetnek
: Fentor-Majer Amanda
Published: (2008)
: Fentor-Majer Amanda
Published: (2008)
E-kereskedelem és online marketing
: Barkaszi Márk
: Barkaszi Márk
Az e-kereskedelem szerepe napjainkban
: Slemmer Csaba
: Slemmer Csaba
Similar Items
-
A magas növekedést elérő vállalkozások jellemzői Zala megye feldolgozóiparában
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Published: (2011) -
Comparison of Hungary and Germany with regard to the Happy Planet Index and the Human Development Index
: Antal Katinka -
Kisvállalatok versenyképességéről egy versenyképességi index alkalmazásával
: Gergely László Balázs -
Az alternatív tejpótlók piaci növekedése
: Pap Milán -
Intelligens otthonok, technikai jelentés
: Egri Dániel