Innovatív módszerek a jövő üzleti szaknyelvoktatásában A disputa módszer
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Könyv része |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2023
|
| Sorozat: | Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért
|
| Tárgyszavak: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-74-4_14 |
| Kulcsszavak: | szaknyelvoktatás disputa módszer Mesterséges Intelligencia innovatív fiatal felnőtt korosztály |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2187 |
MARC
| LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | publ2187 | ||
| 005 | 20231121094244.0 | ||
| 008 | 231116s2023 hu o 000 zxx d | ||
| 020 | |a 978-615-6342-74-4 | ||
| 024 | |a 10.29180/978-615-6342-74-4_14 |2 doi | ||
| 040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
| 100 | 1 | |a Lakatos-Báldy Zsuzsanna | |
| 245 | 1 | 0 | |a Innovatív módszerek a jövő üzleti szaknyelvoktatásában |b A disputa módszer |c Lakatos-Báldy Zsuzsanna |h [elektronikus dokumentum] |
| 260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2023 | ||
| 300 | |a 131-141 | ||
| 490 | 0 | |a Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért | |
| 520 | 3 | |a A tanulmány a disputa módszer alkalmazásának lehetőségét vizsgálja a jövő üzleti szaknyelvoktatásában. A vita, vagy más néven disputa módszer a kritikai gondolkodás, a kommunikációs készségek fejlesztése és a nyelvtanulás integrálásán alapul. A módszer jellemzőit és típusait (formális, informális, csoportvita, párvita) tárgyalja, valamint a tanárok és diákok lehetséges szerepeit (vitázó, bíráló, közvetítő, megfigyelő). A tanulmány rámutat a vita módszer alkalmazásának előnyeire a szaknyelvoktatásban, és bemutatja, hogyan lehet a módszert hatékonyan beilleszteni a tanítási folyamatba. Kitekint továbbá a mai technológiákra és a mesterséges intelligencia használatára. | |
| 650 | 4 | |a társadalomtudományok | |
| 695 | |a szaknyelvoktatás | ||
| 695 | |a disputa módszer | ||
| 695 | |a Mesterséges Intelligencia | ||
| 695 | |a innovatív | ||
| 695 | |a fiatal felnőtt korosztály | ||
| 856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2187/1/KUTAT%C3%93I%20NAP-k%C3%B6tet_2023-131-141.pdf |z Dokumentum-elérés |