|
|
|
|
LEADER |
00000naa a2200000 i 4500 |
001 |
publ2188 |
005 |
20231121093725.0 |
008 |
231116s2023 hu o 000 zxx d |
020 |
|
|
|a 978-615-6342-74-4
|
024 |
|
|
|a 10.29180/978-615-6342-74-4_15
|2 doi
|
040 |
|
|
|a BGE Publikációtár Repozitórium
|b hun
|
100 |
1 |
|
|a Lázár Edit
|
245 |
1 |
0 |
|a Informatikai alapoktatás a ChatGPT korában
|c Lázár Edit
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|a Budapesti Gazdasági Egyetem
|b Budapest
|c 2023
|
300 |
|
|
|a 142-152
|
490 |
0 |
|
|a Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért
|
520 |
3 |
|
|a A mesterséges intelligencia használata felveti a kérdést, hogy milyen informatikai alapokat tanítsunk egy gazdasági egyetemen a ChatGPT (Chat Generative Pre-Trained Transformer) korában. Ezen cikkben azt vizsgálom meg, hogy a Bruner-i 3 reprezentációs sík nem megléte, hogyan befolyásolja a gazdasági egyetemi hallgatók alapozó informatikai tárgyainak befogadását, illetve ennek milyen következményei vannak. Módszertanom a megfigyelés, mely jelenleg, a tanórai munka megfigyelését és a hallgatók tanórai munkáinak elemzését foglalja magába. A 2022/23. tanév őszi félévében általam gyakorlaton tanított alap informatikát tanuló hallgatók létszámban 272, melyből magyar tárgyat hallgató 123, külföldi 149. Jelenleg a magyar gyakorlaton résztvevő hallgatókról írok. Megfigyeléseim eredménye, hogy akinél nem jelenik meg a 3 reprezentációs sík összekapcsolása, annál vagy elméleti vagy gyakorlati nehézségek lépnek fel. A cikk végén ezen problémák feloldására is teszek javaslatot
|
650 |
|
4 |
|a társadalomtudományok
|
856 |
4 |
0 |
|u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2188/1/KUTAT%C3%93I%20NAP-k%C3%B6tet_2023-142-152.pdf
|z Dokumentum-elérés
|