Egyéni kezdeményezések vagy a nemzetköziesítés hatékony eszköze? Nemzetközi együttműködési projektek intézményi szintű alkalmazása az üzleti tudományok területén
Saved in:
| Main Authors: | |
|---|---|
| Format: | Book part |
| Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2023
|
| Series: | Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért
|
| Subjects: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-74-4_16 |
| Kulcsszavak: | nemzetköziesítés felsőoktatás Erasmus+ partnerségi projekt Virtual Exchange X-Culture Program |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2189 |
MARC
| LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | publ2189 | ||
| 005 | 20231121093521.0 | ||
| 008 | 231116s2023 hu o 000 zxx d | ||
| 020 | |a 978-615-6342-74-4 | ||
| 024 | |a 10.29180/978-615-6342-74-4_16 |2 doi | ||
| 040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
| 100 | 1 | |a Kóris Rita | |
| 245 | 1 | 0 | |a Egyéni kezdeményezések vagy a nemzetköziesítés hatékony eszköze? |b Nemzetközi együttműködési projektek intézményi szintű alkalmazása az üzleti tudományok területén |c Kóris Rita |h [elektronikus dokumentum] |
| 260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2023 | ||
| 300 | |a 153-160 | ||
| 490 | 0 | |a Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért | |
| 520 | 3 | |a Jelen tanulmány rövid áttekintést nyújt a Budapesti Gazdasági Egyetemen (BGE) korábban megvalósult és jelenleg is megvalósuló különböző nemzetköziesítési kezdeményezésekről, illetve azok eredményeiről. Egyetemünkön a nemzetközi projektek számos formája van jelen az üzleti oktatási gyakorlatban: szaknyelvi és készségfejlesztő projektek, Erasmus+ partnerségi projektek, virtuális nemzetközi együttműködési projektek, valamint globális interkulturális oktatási programok színesítik az oktatást. A tanulmány arra keresi a választ példák és jó gyakorlatok bemutatásán keresztül, hogyan lehet ezeket a projekteket minél jobban beépíteni az intézményi gyakorlatba, valamint hogyan lehet minél hatékonyabban hasznosítani a megvalósult projektek eredményeit. A tanulmány szerzői amellett érvelnek, hogy szükség van az intézményi jó gyakorlatok elismerésére, a megvalósult kezdeményezések folytatására, ehhez az oktatók ösztönzésére, valamint az intézményi keretek kidolgozására újabb oktatók bevonására. | |
| 650 | 4 | |a társadalomtudományok | |
| 695 | |a nemzetköziesítés | ||
| 695 | |a felsőoktatás | ||
| 695 | |a Erasmus+ partnerségi projekt | ||
| 695 | |a Virtual Exchange | ||
| 695 | |a X-Culture Program | ||
| 700 | 1 | |a Pál Ágnes |e aut | |
| 700 | 1 | |a Réthi Gábor |e aut | |
| 856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2189/1/KUTAT%C3%93I%20NAP-k%C3%B6tet_2023-153-160.pdf |z Dokumentum-elérés |