Mire jó a Yule-féle asszociációs együttható és mire nem?
Saved in:
Main Author: | Bánhalmi Árpád |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
Budapest
2014
|
Series: | Alkalmazott tudományok I. fóruma: Konferenciakötet
|
Subjects: | |
Kulcsszavak: | Matematika Asszociáció |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/219 |
Similar Items
Translation of Navigating Talent Hot Spots Translation of Mire jó a CSR?
: András Petra
: András Petra
Mire jó a CSR? Vállalati felelősségvállalás a hazai telekommunikációs szolgáltatók tükrében
: Haszon-Hegedüs Eszter
: Haszon-Hegedüs Eszter
Nagy hálózatok kutatásának hatása az életünkre, avagy mire figyeljünk teljesítményértékelés közben
: Takács Anna, et al.
Published: (2023)
: Takács Anna, et al.
Published: (2023)
„MMM" - Mennyit? Miből? Mire? Az uniós támogatások magyarországi rendszeréről
: Vincze Annamária
: Vincze Annamária
"Mire vagy kíváncsi?" avagy Hatáselemzés egy kortárs rockzenekar művei alapján
: Dráviczki Ákos
: Dráviczki Ákos
A NAFTA újratárgyalásának okai. Avagy mire számíthatnak a tagállamok a USMCA-től?
: Kerekes Ádám
: Kerekes Ádám
Miért buknak meg statisztikából a jó matekosok?
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2009)
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2009)
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Fejleszthető-e a kognitív stratégia a felsőfokú statisztikaoktatásban?
: Bánhalmi Árpád
Published: (2006)
: Bánhalmi Árpád
Published: (2006)
Statisztikai mutatók elemi úton
: Bánhalmi Árpád
Published: (2005)
: Bánhalmi Árpád
Published: (2005)
Hierarchical Clustering Combined with Neural Networks
: Bánhalmi Árpád
Published: (2023)
: Bánhalmi Árpád
Published: (2023)
Informatikai eszközök a számonkérésben
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2009)
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2009)
Statisztikai fogalmak megértettségi szintjének vizsgálata a BGF Külkereskedelmi Főiskolai Karán
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2008)
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2008)
Sikeres tanulási stratégiák
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2010)
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2010)
Jó ügy vagy jó vállalat? A vállalati társadalmi marketing hatékonyságáról
: Thury-Bajai Adrienn
: Thury-Bajai Adrienn
Jó Berlinnek. Budapestnek is jó (lenne)! Fenntarthatósági kérdések
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Milyen a jó középiskola? Milyen a jó pedagógus?
: Pálvölgyi Borbála Beáta
: Pálvölgyi Borbála Beáta
Jó kérdések, jó problémák Gondolatok a felfedeztető matematikatanításról és a tehetséggondozásról
: Kosztolányi József
Published: (2024)
: Kosztolányi József
Published: (2024)
Helyi termékek és a „jó étel, jó hangulat” trend terjedésének vizsgálata egyetemisták körében
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Published: (2022)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Published: (2022)
A teljesség felé
: Havasi Ibolya Nóra
: Havasi Ibolya Nóra
A kapcsolati bankok adaptálása a fintech korszakában Navigálás a mesterséges intelligenciában, a távolságokban és a viselkedési torzításokban a pénzügyi szektor stabilitása érdekében
: Sakshi, Gupta, et al.
Published: (2024)
: Sakshi, Gupta, et al.
Published: (2024)
Milyen a jó iskola?
: Kecskeméti Anikó
: Kecskeméti Anikó
A jövő felé Barion a mindennapokban /
: Székely Orsolya
: Székely Orsolya
Harmadik feles végrehajtási eljárások
: Sulcz Barbara
: Sulcz Barbara
Mitől jó vezető a jó vezető? Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői teljesítményére
: Kecskés Enikő
: Kecskés Enikő
Jó-e a technológia az oktatásnak?
: Kétyi András
Published: (2021)
: Kétyi András
Published: (2021)
A jó kapcsolat alapja a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
A jó kapcsolat alapja, a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
Középiskolától a pénzügyi önállóság felé
: Horváth-Osvald Andrea Judit
: Horváth-Osvald Andrea Judit
Törekvések a körforgásos gazdálkodás felé
: Tóth Alexandra
: Tóth Alexandra
Kezdet az automatizált szállodák felé
: Proksa Máté
: Proksa Máté
A jó, a rossz és csúf A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése
: Konczosné Szombathelyi Márta
Published: (2017)
: Konczosné Szombathelyi Márta
Published: (2017)
A jó vezető odafordul ...ahova kell
: Szlávecz Alíz
: Szlávecz Alíz
Milyen a jó munkáltató toborzási és foglalkoztatási kérdések mérnökhallgatók és HR-szakértők körében végzett primer kutatás eredményei alapján
: Fodor Mónika
Published: (2015)
: Fodor Mónika
Published: (2015)
Úton a fenntarthatóság felé – Építőkockák és útválasztások
: Szennay Áron
Published: (2018)
: Szennay Áron
Published: (2018)
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Similar Items
-
Translation of Navigating Talent Hot Spots Translation of Mire jó a CSR?
: András Petra -
Mire jó a CSR? Vállalati felelősségvállalás a hazai telekommunikációs szolgáltatók tükrében
: Haszon-Hegedüs Eszter -
Nagy hálózatok kutatásának hatása az életünkre, avagy mire figyeljünk teljesítményértékelés közben
: Takács Anna, et al.
Published: (2023) -
„MMM" - Mennyit? Miből? Mire? Az uniós támogatások magyarországi rendszeréről
: Vincze Annamária -
"Mire vagy kíváncsi?" avagy Hatáselemzés egy kortárs rockzenekar művei alapján
: Dráviczki Ákos