Redesigning higher education study skills courses reflections of Gen Z students on a dynamic and interactive syllabus

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Fekete Imre
Divéki Rita
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2023
Sorozat:Foresight in Research
Tárgyszavak:
doi:10.29180/9786156342560_9

Kulcsszavak:Gen Z in higher education
higher education students’ competence development
study skills development
quality higher education
dynamic course design
flexible course design
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2202

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2202
005 20231211153423.0
008 231211s2023 hu o 000 zxx d
020 |a 9786156342560 
024 |a 10.29180/9786156342560_9  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Fekete Imre 
245 1 0 |a Redesigning higher education study skills courses  |b reflections of Gen Z students on a dynamic and interactive syllabus  |c Fekete Imre  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2023 
300 |a 165-180 
490 0 |a Foresight in Research 
650 4 |a közgazdaságtudományok 
695 |a Gen Z in higher education 
695 |a higher education students’ competence development 
695 |a study skills development 
695 |a quality higher education 
695 |a dynamic course design 
695 |a flexible course design 
700 1 |a Divéki Rita  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2202/1/BGEkn2023_k%C3%B6tet_konferencia_2023_final%20edited-165-180.pdf  |z Dokumentum-elérés