Teaching Soft Skills in Higher Education
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kónyi Judit Kiss Katalin Viczai Péter Tamás |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2023
|
Sorozat: | Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet
2. |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-76-8_22 |
Kulcsszavak: | soft skills employability skills higher education teaching practices |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2229 |
Hasonló tételek
Redesigning higher education study skills courses reflections of Gen Z students on a dynamic and interactive syllabus
: Fekete Imre, et al.
Megjelent: (2023)
: Fekete Imre, et al.
Megjelent: (2023)
About limits to globalised teaching methodologies learnings for EU educators
: Józsa László, et al.
Megjelent: (2005)
: Józsa László, et al.
Megjelent: (2005)
Exploring frontline conflicts at higher education institutions – experiments
: Jäckel Katalin
Megjelent: (2009)
: Jäckel Katalin
Megjelent: (2009)
Intensive Programmes in higher education
: Ertl Flóra
: Ertl Flóra
Soft skills on sale – how students consider soft skills and corporate expectations
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Megjelent: (2022)
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Megjelent: (2022)
Integrated marketing communication in higher education?
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2007)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2007)
Dual education as a new strategic direction in higher education
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2016)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2016)
Governance and the agile organisation in Hungarian higher education
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
Integrating Sustainability into Higher Education Budapest Business University’s Role in Shaping Sustainable Business Leaders
: Hanna Jolly Samir
: Hanna Jolly Samir
Employers’ perception of young workers’ soft skills
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Megjelent: (2023)
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Megjelent: (2023)
Sustainable development goals for higher education institutions What happened in the past years?
: Szendrei-Pál Eszter
Megjelent: (2023)
: Szendrei-Pál Eszter
Megjelent: (2023)
Guidelines for Sustainability-and Responsibility-Related Teaching
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
The project manager's soft skills and project success
: Orbán Filoména
: Orbán Filoména
Higher education in the beginning of the 21st ct in Hungary - with a focus on Budapest Business School
: Hidasi Judit
Megjelent: (2011)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2011)
Teaching languages with apps
: Mihelač Lorena
Megjelent: (2017)
: Mihelač Lorena
Megjelent: (2017)
Futures literacy as a special soft skill – concept of a new research
: Gáspár Tamás
Megjelent: (2023)
: Gáspár Tamás
Megjelent: (2023)
SOFT SKILL ALAPÚ TRÉNINGEK VIZSGÁLATA EGY MULTINACIONÁLIS VÁLLALATNÁL
: Hermán Renáta
: Hermán Renáta
Teaching Medical Slang and Jargon
: Gyuró Monika
Megjelent: (2017)
: Gyuró Monika
Megjelent: (2017)
A soft-skills tréningek hatásai egy outsourcing szolgáltató vállalatnál
: Pisla Christopher
: Pisla Christopher
The importance of students’ soft skills based on pilot research results from Serbia
: Slavić Agneš, et al.
Megjelent: (2023)
: Slavić Agneš, et al.
Megjelent: (2023)
Soft skill fejlesztő tréning gyámügyi és gyermekvédelmi szakterületen dolgozók részére
: Kovács Mónika Krisztina
: Kovács Mónika Krisztina
Milyen soft skills-ek szükségesek egy ERP rendszer megfelelő müködéséhez?
: Szabó Diána Elizabet
: Szabó Diána Elizabet
A BEE Mentorship Program jelentősége a hallgatók soft skill-jeinek fejlesztésében
: Nagyváradi Mátyás
: Nagyváradi Mátyás
Soft skills in the luxury hotel industry – a case study about employee training in hotel Kempinski.
: Opauszki Kata Erika
: Opauszki Kata Erika
Climate change education on different countries
: Romanova Natalia
Megjelent: (2021)
: Romanova Natalia
Megjelent: (2021)
Gazdasági felsőoktatási intézményekben tanuló hallgatók pszichológiai jóllétének vizsgálata egy kérdőíves kutatás tükrében= The psychological well-being of students studying in economic higher education institutions – a questionnaire research
: Vágány Judit
Megjelent: (2021)
: Vágány Judit
Megjelent: (2021)
How did the COVID-19 restrictions impact higher education in Viktoria? Working with international students remotely in Melbourne HOGYAN HATOTTAK A COVID-19 KORLÁTOZÁSOK A FELSŐOKTATÁSI SZEKTORRA VICTORIA ÁLLAMBAN? NEMZETKÖZI HALLGATÓK TÁVOKTATÁSÁNAK TANULSÁGAI MELBOURNE-BEN
: Kolnhofer-Derecskei Anita
Megjelent: (2022)
: Kolnhofer-Derecskei Anita
Megjelent: (2022)
Statistics Education on computer for Economists – past, present and future
: Szobonya Réka, et al.
Megjelent: (2018)
: Szobonya Réka, et al.
Megjelent: (2018)
Lessons learned from the past ten years and future challenges in teaching taxation
: Galántainé Máté Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2024)
: Galántainé Máté Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2024)
ChatGPT's Future in Higher Ed Insight from Bachelor-Level Teachers Years
: Forman Norbert, et al.
Megjelent: (2023)
: Forman Norbert, et al.
Megjelent: (2023)
The Potential of Higher-level Vocational Trainings in Business in the Area of Competence Development
: Kárpáti-Daróczi Judit
Megjelent: (2022)
: Kárpáti-Daróczi Judit
Megjelent: (2022)
Responsible Education
: Rasha Albana
Megjelent: (2020)
: Rasha Albana
Megjelent: (2020)
Blending ICT with ESP in Translator Education
: Mudriczki Judit
Megjelent: (2014)
: Mudriczki Judit
Megjelent: (2014)
Improving East Asian Students’ English Oral Fluency in Hungarian Tertiary Educational Settings
: Bánhegyi Mátyás, et al.
Megjelent: (2016)
: Bánhegyi Mátyás, et al.
Megjelent: (2016)
Skills for Category Management ; Beszállítóértékelés
: Ábrahám Éva
: Ábrahám Éva
The Importance of Environmental and Sustainability Education of Tourism Focus Based on The Opinion of Students at Budapest Business School
: Remenyik Bulcsú, et al.
Megjelent: (2021)
: Remenyik Bulcsú, et al.
Megjelent: (2021)
Japán a "Soft Power" nagyhatalom
: Horváth Dominika Judit
: Horváth Dominika Judit
Russian Soft Power how does the Soft become Sharp?
: Pareishvili Otar
: Pareishvili Otar
The transformation of HEIS and quality education
: Körtvési Dorina, et al.
Megjelent: (2023)
: Körtvési Dorina, et al.
Megjelent: (2023)
Quality in Education for Reduction of Inequalities
: Ramsak Rok
Megjelent: (2020)
: Ramsak Rok
Megjelent: (2020)
Hasonló tételek
-
Redesigning higher education study skills courses reflections of Gen Z students on a dynamic and interactive syllabus
: Fekete Imre, et al.
Megjelent: (2023) -
About limits to globalised teaching methodologies learnings for EU educators
: Józsa László, et al.
Megjelent: (2005) -
Exploring frontline conflicts at higher education institutions – experiments
: Jäckel Katalin
Megjelent: (2009) -
Intensive Programmes in higher education
: Ertl Flóra -
Soft skills on sale – how students consider soft skills and corporate expectations
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Megjelent: (2022)