A pénzügyi kultúra szerepe és a megértését megalapozó kutatások
Elmentve itt :
Szerzők: |
Tóth Arnold Csongrádi Gyöngyi Hauber György |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2023
|
Sorozat: | Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet
2. |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-76-8_40 |
Kulcsszavak: | pénzügyi kultúra pénzügyi tudatosság pénzügyi analfabetizmus digitalizáció |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2246 |
Hasonló tételek
Hogyan segíti az üzleti intelligencia a mindennapi élet összefüggéseinek megértését?
: Godó Veronika
: Godó Veronika
A közvélemény-kutatások hitelessége és manipulatív szerepe
: Hajdu Mária
: Hajdu Mária
A reklámiparban alkalmazott pszichológiai kutatások
: Hegedüs Bianka Júlia
: Hegedüs Bianka Júlia
A neuromarketing kutatások eredményeinek alkalmazása a médiatervezésben
: Dolhai Izabella
Megjelent: (2016)
: Dolhai Izabella
Megjelent: (2016)
Fogyasztói kutatások projektje a Tata Consultancy Servicesnél
: Szőcs Zoltán
: Szőcs Zoltán
Könyvvizsgáló csalással összefüggő felelőssége, csalással kapcsolatos kutatások
: Hofferek Cintia
: Hofferek Cintia
A GEM Projekt NES adatfelvételén alapuló kutatások tapasztalatai
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2021)
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2021)
KEHOP 1.2.1.- Klímatudatosságot erősítő szemléletformálásra irányuló projekt megalapozó tanulmányának vizsgálata
: Nagy Zita
: Nagy Zita
Egy termelő vállalat árképzését megalapozó önköltségszámítási rendszer bemutatása a Grain Kft. példáján keresztül
: Takács Előd
: Takács Előd
Online szolgáltatások, kutatások kivitele a román piacra Esettanulmány: compari.ro árösszehasonlító oldal
: Leczfalvi Arianna-Renata
: Leczfalvi Arianna-Renata
Japán működőtőke sajátos szerepe egy perifériális térségben Magyarországon (Salgótarján)
: Csongrádi Gyöngyi, et al.
Megjelent: (2023)
: Csongrádi Gyöngyi, et al.
Megjelent: (2023)
Speciális marketing eszközök az idegenforgalom és a vendéglátás területén. A marketingkoncepciót megalapozó piaci helyzetfelmérés és arculatalkialakítás
: Szidor Melinda
: Szidor Melinda
Teljesítményértékelés a közigazgatásban, a Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóságon végzett kutatások alapján
: Pozsonyi Katalin Ágnes
: Pozsonyi Katalin Ágnes
Munkahelyi stressz és a munkahelyi stresszel kapcsolatos kutatások elemzése nemzetközi szinten és Magyarországon
: Farkas Zsuzsanna
: Farkas Zsuzsanna
A Römer-modell lehetőségei a makroökonómia oktatásában
: Csongrádi Gyöngyi
Megjelent: (2009)
: Csongrádi Gyöngyi
Megjelent: (2009)
Pénzügyi kultúra vizsgálata középiskolások körében
: Hegedűsné Barna Rita, et al.
Megjelent: (2017)
: Hegedűsné Barna Rita, et al.
Megjelent: (2017)
Közvélemény és politikai befolyásolás különös tekintettel a 2002-es országgyűlési választásra a közvélemény-kutatások vonatkozásában
: Eschwig Hajts Erzsébet
: Eschwig Hajts Erzsébet
A szervezeti (vállalati) kultúra kialakítása és szerepe a szervezetek minősítésénél. Javaslat egy általános szervezeti kultúra modellre
: Tóth Antal
Megjelent: (2003)
: Tóth Antal
Megjelent: (2003)
A pénzügyi kultúra és tudatosság
: Amin Ádám
: Amin Ádám
How Can Communication Channels Reflect to University Values? (Research Based on the Answer of BBU Students)
: Csongrádi Gyöngyi, et al.
Megjelent: (2024)
: Csongrádi Gyöngyi, et al.
Megjelent: (2024)
Pénzügyi kultúra és racionális döntések
: Gólya Olivér
: Gólya Olivér
Pénzügyi kultúra és a racionális pénzügyi döntések
: Ferenczik Lilla Zsanett
: Ferenczik Lilla Zsanett
A pénzügyi kultúra fejlesztése középiskolában
: Angáné Németh Katalin
: Angáné Németh Katalin
A kultúra és a bor találkozása Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál vizsgálata
: Vaár György
: Vaár György
A zsidó kultúra szerepe Budapest turizmusában
: Bartha Adrienn
: Bartha Adrienn
Közművelődés és kultúra Káposztásmegyeren
: Tóth Dorottya
: Tóth Dorottya
A pénzügyi kultúra és a Z generáció pénzügyi tudatossága
: Szász Viktor
: Szász Viktor
PÉNZÜGYI KULTÚRA VIZSGÁLATA AZ ÖNKORMÁNYZATI SZEGMENSBEN
: Gál Eszter
: Gál Eszter
A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában
: Hangonyi Anna
: Hangonyi Anna
Compliance kultúra szerepe a vállalat gazdasági működésében
: Pincési Laura
: Pincési Laura
Az amerikai politikai kultúra
: Tóth Kinga
: Tóth Kinga
Pénzügyi kultúra Magyarországon és a világ más területein
: Horváth Levente József
: Horváth Levente József
Pénzügyi kultúra az Y generációnál Pénzügyi tudatosság vagy tudatlanság?
: Fehér Zsuzsanna
: Fehér Zsuzsanna
Út a hatékony oktatói tudástranszfer felé Heading to an effective teacher knowledge transfer
: Csongrádi Gyöngyi, et al.
Megjelent: (2023)
: Csongrádi Gyöngyi, et al.
Megjelent: (2023)
A pénzügyi kultúra vizsgálata a pénzügyi tudáson, viselkedésen és attitűdön keresztül.
: Tar Krisztina
: Tar Krisztina
A pénzügyi kultúra vizsgálata a magyar egyetemisták körében
: Galambos Tamás
: Galambos Tamás
Megtakarítási kultúra
: Bókó Barbara
: Bókó Barbara
Felvásárlások finanszírozása - A fizetési módokat meghatározó makrogazdasági tényezők az európai piacon
: Hauber Eszter
: Hauber Eszter
Pénzügyi kultúra és közpénzügyi tudatosság a Z generáció esetében
: Harth Melinda
: Harth Melinda
A pénzügyi kultúra és a racionális pénzügyi döntések a százhalombattai gimnazisták körében
: Wagner Bálint
: Wagner Bálint
Hasonló tételek
-
Hogyan segíti az üzleti intelligencia a mindennapi élet összefüggéseinek megértését?
: Godó Veronika -
A közvélemény-kutatások hitelessége és manipulatív szerepe
: Hajdu Mária -
A reklámiparban alkalmazott pszichológiai kutatások
: Hegedüs Bianka Júlia -
A neuromarketing kutatások eredményeinek alkalmazása a médiatervezésben
: Dolhai Izabella
Megjelent: (2016) -
Fogyasztói kutatások projektje a Tata Consultancy Servicesnél
: Szőcs Zoltán