Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity A Comparative Study of Domestic Students in Various Bachelor Programs

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Hajeer Ahmad
Toptsi Jamil
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Sorozat:Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-86-7_7

Kulcsszavak:Intercultural sensitivity
MANOVA
Branding
Higher education
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2289

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2289
005 20240905093306.0
008 240905s2024 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-86-7 
024 |a 10.29180/978-615-6342-86-7_7  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Hajeer Ahmad 
245 1 0 |a Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity  |b A Comparative Study of Domestic Students in Various Bachelor Programs  |c Hajeer Ahmad  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2024 
300 |a 93-105 
490 0 |a Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science 
650 4 |a szociológiai tudományok 
695 |a Intercultural sensitivity 
695 |a MANOVA 
695 |a Branding 
695 |a Higher education 
700 1 |a Toptsi Jamil  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2289/1/Ahmad%20Hajeer%2C%20Jamil%20Toptsi%20-%20Enhancing%20University%20Branding%20through%20Fostering.pdf  |z Dokumentum-elérés