The Impact of Digitalization on Sustainable Branding in the Tourism destination

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Mbarek Alhaddar
Kummitha Harshavardhan Reddy
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Sorozat:Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-86-7_1

Kulcsszavak:Sustainability
Digital Marketing
Branding
Tourism Destination
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2290

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2290
005 20240909093737.0
008 240909s2024 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-86-7 
024 |a 10.29180/978-615-6342-86-7_1  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Mbarek Alhaddar 
245 1 4 |a The Impact of Digitalization on Sustainable Branding in the Tourism destination  |c Mbarek Alhaddar  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2024 
300 |a 5-15 
490 0 |a Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
695 |a Sustainability 
695 |a Digital Marketing 
695 |a Branding 
695 |a Tourism Destination 
700 1 |a Kummitha Harshavardhan Reddy  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2290/1/Mbarek%20Alhaddar%2C%20Harshavardhan%20Reddy%20Kummitha%20-%20The%20Impact%20of%20Digitalization.pdf  |z Dokumentum-elérés