Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry A Case Study of Pirelli

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Burger Peter
Papp-Váry Árpád
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Sorozat:Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-86-7_3

Kulcsszavak:Emotional Branding
Brand Equity
Brand Loyalty
Marketing
Tire
Sponsorship
Partnership
Co-branding
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2292

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2292
005 20240909102547.0
008 240909s2024 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-86-7 
024 |a 10.29180/978-615-6342-86-7_3  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Burger Peter 
245 1 0 |a Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry  |b A Case Study of Pirelli  |c Burger Peter  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2024 
300 |a 36-49 
490 0 |a Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
695 |a Emotional Branding 
695 |a Brand Equity 
695 |a Brand Loyalty 
695 |a Marketing 
695 |a Tire 
695 |a Sponsorship 
695 |a Partnership 
695 |a Co-branding 
700 1 |a Papp-Váry Árpád  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2292/1/Peter%20Burger%E2%80%93%20%C3%81rp%C3%A1d%20Papp-V%C3%A1ry%20-%20Brand%20Building%20for%20a%20Product%20That%20Nobody%20Wants%20to%20.pdf  |z Dokumentum-elérés