Product Recalls and Brands Analysis of Food Product Recall Announcements on Online News Portals

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Majláth Melinda
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Sorozat:Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-86-7_9

Kulcsszavak:product recall
online media
negative spillover effect
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2297

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2297
005 20240909112249.0
008 240909s2024 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-86-7 
024 |a 10.29180/978-615-6342-86-7_9  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Majláth Melinda 
245 1 0 |a Product Recalls and Brands  |b Analysis of Food Product Recall Announcements on Online News Portals  |c Majláth Melinda  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2024 
300 |a 114-128 
490 0 |a Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
695 |a product recall 
695 |a online media 
695 |a negative spillover effect 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2297/1/Melinda%20Majl%C3%A1th%20-%20Product%20Recalls%20and%20Brands%20Analysis%20of.pdf  |z Dokumentum-elérés