A chatbot és a virtuális asszisztens szerepe az ügyfélélmény növelésében THE ROLE OF CHATBOTS AND VIRTUAL ASSISTANTS IN THE INCREASE OF CUSTOMER EXPERINCE –THE EXAMPLE OF VANDA
Elmentve itt :
Szerzők: |
Veres István Hűse Ildikó Papp Vanda |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
2023
|
Sorozat: | Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok - Gazdálkodás- és Szervezéstudományi folyóirat
2023 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
mtmt: | https://doi.org/10.33565/MKSV.2023.01.05 |
Kulcsszavak: | Ügyfélút Chatbot Mesterséges intelligencia |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2306 |
Hasonló tételek
Vanda, a virtuális asszisztens, a Telekom digitális fejlesztése
: Hajdú Eszter
: Hajdú Eszter
Magyar nyelvű virtuális asszisztens
: Cserháti Tamás
: Cserháti Tamás
A mesterséges intelligencia hatása az ügyfélélményre a Telekom virtuális asszisztens példáján keresztül bemutatva
: Hűse Ildikó Ida
: Hűse Ildikó Ida
Chatbot - Barát vagy ellenség?
: Bakk Orsolya
: Bakk Orsolya
Agilis szoftvertesztelés mesterséges intelligencia alapú chatbot segítségével
: Kovács Barna
: Kovács Barna
Using Artificial Intelligence-Based Chatbots in Travel Planning
: Böjtös Daniella Eszter
: Böjtös Daniella Eszter
Javaslatok chatbot fejlesztésére és tudásbázis készítése SAP törzsadatkezeléshez
: Somi Anita
: Somi Anita
Mesterséges Intelligencia és Chatbot-ok hatása a társadalomra.
: Klamó Viktória
: Klamó Viktória
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
Könyvtári asszisztens alkalmazás fejlesztése humanoid robotra
: Persik Henriett
: Persik Henriett
A Telekom munkatársa Vanda. A virtuális asszisztens megoldás ismertségének és elfogadottságának vizsgálata.
: Zsoldos Mihály László
: Zsoldos Mihály László
A mesterséges intelligencia használata vállalati környezetben - VANDA, a Magyar Telekom virtuális asszisztense
: Szabari Barnabás
: Szabari Barnabás
Digitális bankolás és pénzügyi asszisztens szoftver a PSD2 használatával
: Polyák Donát
: Polyák Donát
A digitalizáció hatása a nagyvállalatokra, Kate az új digitális asszisztens
: Kurpé Balázs
: Kurpé Balázs
HR folyamatok szerepe az ellátási lánc hatékonyságának növelésében
: Csesznák Ádám
: Csesznák Ádám
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
FÖLDGÁZBESZERZÉS, FÖLDGÁZLOGISZTIKA (szakmai gyakorlat bemutatása – mint energetikai asszisztens az INDOTEK cégcsoportnál)
: Simon Alexandra
: Simon Alexandra
A shared service centerek szerepe a vállalati hatékonyság növelésében
: György Hanna
: György Hanna
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin
: Nagy Martin
Turisztikai klaszterek kialakulása Magyarországon, szerepük egy-egy térség látogatottságának növelésében
: Nánai Ilona Zsófia
: Nánai Ilona Zsófia
A turizmus szerepe az észak-alföldi régió gazdasági versenyképességének növelésében
: Kovács Brigitta Fanni
: Kovács Brigitta Fanni
A digitalizáció szerepe az áfabeszedés és az adatszolgáltatás hatékonyságának növelésében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
Az ügyfélélmény szerepe a hazai vásárlásokban
: Török Gergely
: Török Gergely
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
A szállodai dolgozók interkulturális kompetenciájának és képzésének jelentősége a vendégelégedettség növelésében
: Kovács Anna Roxána
: Kovács Anna Roxána
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence
: Májer Bence
Coaching a virtuális világban
: Börzsei Renáta
: Börzsei Renáta
Virtuális valóság az oktatásban.
: Bakos Anikó
: Bakos Anikó
Virtuális tanulási, művelődési környezet
: Muhari Milán
: Muhari Milán
A cross-docking szerepének vizsgálata az ellátási lánc hatékonyságának növelésében A Robert Bosch vállalatcsoport esetének vizsgálata alapján
: Roncs Viktória
: Roncs Viktória
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
Az aranybányászattól a virtuális bányászatig
: Körmendi Szilárd
: Körmendi Szilárd
Virtuális valóság, vagy valóságos virtualitás?
: Kankulya Péter
: Kankulya Péter
Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése
: Mezei Bálint
: Mezei Bálint
Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat
: Wáhr Bence Zoltán
: Wáhr Bence Zoltán
A KKV szektor ügyfélélmény vizsgálata a Faktoring szolgáltatással kapcsolatban
: Kovács Borbála
: Kovács Borbála
Hasonló tételek
-
Vanda, a virtuális asszisztens, a Telekom digitális fejlesztése
: Hajdú Eszter -
Magyar nyelvű virtuális asszisztens
: Cserháti Tamás -
A mesterséges intelligencia hatása az ügyfélélményre a Telekom virtuális asszisztens példáján keresztül bemutatva
: Hűse Ildikó Ida -
Chatbot - Barát vagy ellenség?
: Bakk Orsolya -
Agilis szoftvertesztelés mesterséges intelligencia alapú chatbot segítségével
: Kovács Barna