Jó kérdések, jó problémák Gondolatok a felfedeztető matematikatanításról és a tehetséggondozásról
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Könyv része |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
| Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
| Tárgyszavak: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_1 |
| Kulcsszavak: | lemorzsolódás tanulási eredményesség kapcsolatvizsgálat logisztikus regresszió |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2325 |
MARC
| LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | publ2325 | ||
| 005 | 20241213093342.0 | ||
| 008 | 241213s2024 hu o 000 zxx d | ||
| 020 | |a 978-615-6342-90-4 | ||
| 024 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4_1 |2 doi | ||
| 040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
| 100 | 1 | |a Kosztolányi József | |
| 245 | 1 | 0 | |a Jó kérdések, jó problémák Gondolatok a felfedeztető matematikatanításról és a tehetséggondozásról |c Kosztolányi József |h [elektronikus dokumentum] |
| 260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2024 | ||
| 300 | |a 7-15 | ||
| 490 | 0 | |a II. Csernyák László konferencia közleményei | |
| 520 | 3 | |a A dolgozatban három matematikai probléma részletes matematikai és módszertani tárgyalásán keresztül illusztrálom elképzeléseimet a felfedeztető matematikatanításról, és annak tehetséggondozásban betöltött szerepéről. A problémák diákokkal történő tárgyalása során alapvető cél a problémamegoldási képességek fejlesztése és a matematikai felfedezés és kutatás metodológiai mérföldköveinek illusztrálása. | |
| 650 | 4 | |a neveléstudományok | |
| 695 | |a lemorzsolódás | ||
| 695 | |a tanulási eredményesség | ||
| 695 | |a kapcsolatvizsgálat | ||
| 695 | |a logisztikus regresszió | ||
| 856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2325/1/1.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf |z Dokumentum-elérés |