Mitől függhet egy statisztika tárgy teljesítése?
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_4 |
Kulcsszavak: | lemorzsolódás tanulási eredményesség kapcsolatvizsgálat logisztikus regresszió |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2329 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2329 | ||
005 | 20250109084150.0 | ||
008 | 241213s2024 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 978-615-6342-90-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4_4 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Ország Adrienn | |
245 | 1 | 0 | |a Mitől függhet egy statisztika tárgy teljesítése? |c Ország Adrienn |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2024 | ||
300 | |a 53-66 | ||
490 | 0 | |a II. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a Jelen munka egy esettanulmány a lemorzsolódás témakörében. Esettanulmányunkban azt vizsgáljuk, hogy egy nagylétszámú módszertani jellegű kötelező alaptárgy teljesítését/nemteljesítését milyen tényezők befolyásolhatták egy konkrét tanévben. Statisztikai eszközökkel állapítjuk meg az egyes tényezők szerepét, és alaposabban megvizsgáljuk a pluszpontok hatását az elért eredményekre. Ezek alapján javaslatokat fogalmazunk meg, milyen eszközökkel, hogyan javítható a teljesítés aránya, és melyek a felesleges vagy akár káros eszközök. | |
650 | 4 | |a közgazdaságtudományok | |
695 | |a lemorzsolódás | ||
695 | |a tanulási eredményesség | ||
695 | |a kapcsolatvizsgálat | ||
695 | |a logisztikus regresszió | ||
700 | 1 | |a Sugár András |e aut | |
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2329/1/4.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf |z Dokumentum-elérés |