A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vojter Noémi
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Sorozat:II. Csernyák László konferencia közleményei
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-90-4_5

Kulcsszavak:mesterséges intelligencia
gépi tanulás
szakértői rendszerek
ügyfélkiszolgálás
egészségügy
banki szektor
telekommuikációs iparág
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2330

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2330
005 20241213123309.0
008 241213s2024 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-90-4 
024 |a 10.29180/978-615-6342-90-4_5  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Vojter Noémi 
245 1 2 |a A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén  |c Vojter Noémi  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2024 
300 |a 67-77 
490 0 |a II. Csernyák László konferencia közleményei 
520 3 |a Manapság kiemelt figyelem fordul a mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségeire és területeire. Különböző iparágakban, eltérő rendszerekkel igyekeznek a fejlesztők minél hatékonyabb megoldást találni a fogyasztók igényeire. Dolgozatom során éppen ezért egymástól igencsak eltérő területek esetén vizsgálom meg a mesterséges intelligencia fellelhető alkalmazási lehetőségeit az ügyfélkiszolgálás esetén 
650 4 |a informatikai tudományok 
695 |a mesterséges intelligencia 
695 |a gépi tanulás 
695 |a szakértői rendszerek 
695 |a ügyfélkiszolgálás 
695 |a egészségügy 
695 |a banki szektor 
695 |a telekommuikációs iparág 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2330/1/5.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf  |z Dokumentum-elérés