Az Üzleti elemzés (FOSZK) tantárgy teljesítésére ható tényezők vizsgálata nappali tagozaton
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_6 |
Kulcsszavak: | üzleti elemzés statisztika oktatás hatékonysága Excel |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2332 |
Kivonat: | Előző kutatásunkban az Üzleti elemzés tantárgy oktatásmódszertani kérdéseit és a hallgatói attitűdöt vizsgáltuk. Most egy csoportmunkában és 8 kisdolgozatban nyújtott eredményekre és a gyakorlati jegyre ható tényezőket elemeztük. Azt, hogy a nyújtott teljesítményben milyen szerepet játszhat a hiányzás, a számonkérés témája, nehézsége, hogy újdonság-e a korábbi tanulmányaikhoz képest, illetve, hogy a kurzus a hét melyik napján, milyen időpontban volt |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 78-87 |
ISBN: | 978-615-6342-90-4 |