Hilbert-hotel átépítés – avagy egy érdekes feladatcsokor számosságok bevezető tanításához
Elmentve itt :
Szerzők: |
Losonczi Attila Bölcskei Attila Talata István |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_12 |
Kulcsszavak: | matematika halmazelmélet számosságok oktatás |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2343 |
Hasonló tételek
Digitális taneszköz fejlesztése a Raktári mutatószámok tanításához
: Tóth Beáta
: Tóth Beáta
Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
: Maarouf Vivien Patrícia
: Maarouf Vivien Patrícia
Érdek vagy érték? A vállalati társadalmi felelősségvállalás megítélése Magyarországon
: Soós Annamária
: Soós Annamária
A bizalom megnyilvánulása a gazdasági érdek és a pénz mögött
: Csont Balázs
: Csont Balázs
A Seat márka megítélése a Seat Leon ST kombi bevezető kampányán keresztül
: Léránt Veronika
: Léránt Veronika
Multidimenzionális adatvizualizáció dinamikus Chernoff-arcokkal
: Bölcskei Attila
Megjelent: (2023)
: Bölcskei Attila
Megjelent: (2023)
Piaci elemzés a magyarországi kabinházakról és a Kástu (Pajta) szállás marketingkommunikációs bevezető kampánya
: Gáspár Vera Veronika
: Gáspár Vera Veronika
Létezik-e verseny a távközlési piacon? avagy A magyarországi telekommunikációs szektorban folyó verseny bemutatása egy érdekes eset tükrében
: Farkas Eszter
: Farkas Eszter
Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca
: Nyikes Anna Dóra
: Nyikes Anna Dóra
Lineáris programozási feladatok vizualizációja GeoGebrával
: Talata István, et al.
Megjelent: (2023)
: Talata István, et al.
Megjelent: (2023)
Mesterséges intelligencia oktatása a BGE KKK-n
: Budai László, et al.
Megjelent: (2023)
: Budai László, et al.
Megjelent: (2023)
Digitális technológiai innovációk és üzleti alkalmazási lehetőségeik
: Keresztes Éva Réka, et al.
Megjelent: (2023)
: Keresztes Éva Réka, et al.
Megjelent: (2023)
A munkaerőmozgás szabadsága az Európai Unióban - agyelszívás vagy európai érdek - különös tekintettel az orvosi munkaerő szabad mozgására
: Váradi Viktória
Megjelent: (2014)
: Váradi Viktória
Megjelent: (2014)
Mit várhatunk el egy elsőéves egyetemistától 2024-től? A matematika érettségi vizsgakövetelmény változásainak elemzése
: Sándor Zoltán, et al.
Megjelent: (2024)
: Sándor Zoltán, et al.
Megjelent: (2024)
Digitális készégek elemzése az üzleti felhőszolgáltatások alkalmazásában Fókuszban a Microsoft Power platform üzleti megoldásai
: Keresztes Éva Réka, et al.
Megjelent: (2024)
: Keresztes Éva Réka, et al.
Megjelent: (2024)
Dinamikus geometriai szoftverrel megvalósított antropomorf adatvizualizáció és alkalmazása
: Bölcskei Attila, et al.
Megjelent: (2024)
: Bölcskei Attila, et al.
Megjelent: (2024)
Adatvizualizáció és a téri képességek fejlesztése
: Bölcskei Attila, et al.
Megjelent: (2023)
: Bölcskei Attila, et al.
Megjelent: (2023)
Environmental problems and potential solutions – Initial demonstration of an install and a return on a renewable energy source in a hotel
: Losonczi Vivien
: Losonczi Vivien
A Hotel Budapest Novotel Centrum SWOT-elemzése
: Riczek Attila
: Riczek Attila
Miért az Aquincum, mint hotel? Az Aquincum Hotel Budapestben eltöltött gyakorlati időm részletes bemutatása és marketing módszereinek elemzése
: Bodoki Attila
: Bodoki Attila
Folyamatmenedzsment, folyamatinnováció
: Losonczi István
: Losonczi István
A készpénzmentes társadalom kialakulása, avagy a készpénz hatalomvesztése
: Győri Attila
: Győri Attila
X-akták avagy Burkolt reklám a nyomtatott sajtóban
: Domonkos Attila
: Domonkos Attila
Reklám vállalati érdek vagy társadalmi elvárások
: Hamburger Béla
Megjelent: (2008)
: Hamburger Béla
Megjelent: (2008)
A K+K Hotel Opera rendezvény-tevékenységének komplex elemzése
: Baukó Attila
: Baukó Attila
Egy szezonális szálloda megvalósíthatósági tanulmánya a Hotel Európán keresztül
: Gál Attila
: Gál Attila
Interkulturalitás vizsgálata a budapesti Hotel InterContinental példáján keresztül
: Storga Attila
: Storga Attila
Fiatalkori terhesség a leghátrányosabb helyzetű településen - avagy kisiskolás kismamák
: Szabó Attila
: Szabó Attila
A Best Western Hotel Hungaria karbantartási - műszaki tevékenységének komplex elemzése
: Kovács Attila
: Kovács Attila
Nagy hálózatok kutatásának hatása az életünkre, avagy mire figyeljünk teljesítményértékelés közben
: Takács Anna, et al.
Megjelent: (2023)
: Takács Anna, et al.
Megjelent: (2023)
Svédország, avagy a versenyképes, zöld és fenntartható állam (?)
: Mákos Dániel Attila
: Mákos Dániel Attila
Szállodai online marketing megjelenés és tevékenységek Danubius Hotels Zrt.
: Fekete Kevin Attila
: Fekete Kevin Attila
Út a fejlődés felé, avagy a digitalizációs technológiák térhódítása
: Budavári Balázs Attila
: Budavári Balázs Attila
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge
: Darvassy Attila
: Darvassy Attila
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge
: Darvassy Attila
: Darvassy Attila
Lesz gáz, vagy gáz lesz? avagy Hogyan fékezheti meg az EU az orosz "energiafegyvert"?
: Hauck Attila
: Hauck Attila
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
Cloud Computing, avagy hogyan válik mindennapi életünk részévé a felhőtárolás
: Rech Attila Ádám
: Rech Attila Ádám
„250 éve a vendégekért” avagy a Kristály Imperial Hotel**** komplex elemzése
: Takács Fanni
: Takács Fanni
A koronavírus hatása a 12 Revay Hotel működésére, avagy hogyan tovább?
: Poprádi Adrienn Polett
: Poprádi Adrienn Polett
Hasonló tételek
-
Digitális taneszköz fejlesztése a Raktári mutatószámok tanításához
: Tóth Beáta -
Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
: Maarouf Vivien Patrícia -
Érdek vagy érték? A vállalati társadalmi felelősségvállalás megítélése Magyarországon
: Soós Annamária -
A bizalom megnyilvánulása a gazdasági érdek és a pénz mögött
: Csont Balázs -
A Seat márka megítélése a Seat Leon ST kombi bevezető kampányán keresztül
: Léránt Veronika