Tanulási szokások és nehézségek vizsgálata a Statisztika és valószínűségszámítás alapjai tárgy esetében
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_14 |
Kulcsszavak: | lemorzsolódás Statisztika oktatás tanulási szokások valószínűségszámítás |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2345 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2345 | ||
005 | 20250109100505.0 | ||
008 | 241218s2024 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 978-615-6342-90-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4_14 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Kovácsné Székely Ilona | |
245 | 1 | 0 | |a Tanulási szokások és nehézségek vizsgálata a Statisztika és valószínűségszámítás alapjai tárgy esetében |c Kovácsné Székely Ilona |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2024 | ||
300 | |a 165-176 | ||
490 | 0 | |a II. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a A tanulási szokások és nehézségek megismerésére kérdőíves felmérést végeztünk a Statisztika és valószínűségszámítás alapjai tárgyat jelen félévben felvett hallgatók között. Jelentős részük nehezen teljesíthetőnek tartja a tárgyat, nem elég motivált. Többségük nem tanul hetente, nem ismétel, annak fontossága ellenére. Az előadás hatékonysága alacsony, azok gyakorlattal történő helyettesítése változatlan kontaktóraszám mellett megoldást jelenthetne | |
650 | 4 | |a neveléstudományok | |
695 | |a lemorzsolódás | ||
695 | |a Statisztika oktatás | ||
695 | |a tanulási szokások | ||
695 | |a valószínűségszámítás | ||
700 | 1 | |a Jakuschné Kocsis Tímea |e aut | |
700 | 1 | |a Bíró Lóránt |e aut | |
700 | 1 | |a Magyar Norbert |e aut | |
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2345/1/14.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf |z Dokumentum-elérés |