Gazdaságinformatikus szakon oktatott programozási alapozó tárgy módszertani kérdései és tapasztalatai
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_16 |
Kulcsszavak: | programozás oktatás algoritmikus gondolkodás problémamegoldó készség robotika e-learning |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2347 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2347 | ||
005 | 20250109101218.0 | ||
008 | 241218s2024 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 978-615-6342-90-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4_16 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Pántya Róbert | |
245 | 1 | 0 | |a Gazdaságinformatikus szakon oktatott programozási alapozó tárgy módszertani kérdései és tapasztalatai |c Pántya Róbert |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2024 | ||
300 | |a 185-195 | ||
490 | 0 | |a II. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a A gazdaságinformatikus szakra felvételt nyert hallgatók döntő részének nincs megfelelő programozási előképzettsége, így a programozás tanulása sokuk számára komoly kihívást jelent. Munkánk során azokat a módszertani javaslatokat és jó gyakorlatokat foglaljuk össze, amelyek segítenek abban, hogy az alapozó programozási kurzust úgy sikerüljön megvalósítani a hallgatók számára, hogy a tárgy nehézsége ellenére se legyen túl jelentős a lemorzsolódás | |
650 | 4 | |a neveléstudományok | |
695 | |a programozás oktatás | ||
695 | |a algoritmikus gondolkodás | ||
695 | |a problémamegoldó készség | ||
695 | |a robotika | ||
695 | |a e-learning | ||
700 | 1 | |a Vidor Róbert |e aut | |
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2347/1/16.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf |z Dokumentum-elérés |