Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat?
Elmentve itt :
| Szerzők: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Könyv része |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
| Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
| Tárgyszavak: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_19 |
| Kulcsszavak: | fonott feladatsor felzárkóztatás matematikai kompetenciafejlesztés |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2350 |
| Kivonat: | A diákok sikeres matematika érettségivel jelentkeznek a felsőoktatásba, de az egyetemen az első évben ez a tudás eltűnni látszik. Karunkon a 2022/23-es tanévtől alkalmazzuk az Üzleti Matematika Alapjai tantárgyban a nemzetközi szakirodalomban sok helyen interleaving-interwoving effect néven említett módszert, amely a hagyományos spirális felépítéshez hasonlít. Tanulmányunkban az új módszer hatékonyságának vizsgálatára kerül sor, az első két év tapasztalatainak bemutatásával. |
|---|---|
| Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 218-228 |
| ISBN: | 978-615-6342-90-4 |