Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Várady Ferenc
Ittzés András
Lőrincz Sándor
Végh Ágnes
Format: Book part
Published: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Series:II. Csernyák László konferencia közleményei
Subjects:
doi:10.29180/978-615-6342-90-4_19

Kulcsszavak:fonott feladatsor
felzárkóztatás
matematikai kompetenciafejlesztés
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2350
Description
Abstract:A diákok sikeres matematika érettségivel jelentkeznek a felsőoktatásba, de az egyetemen az első évben ez a tudás eltűnni látszik. Karunkon a 2022/23-es tanévtől alkalmazzuk az Üzleti Matematika Alapjai tantárgyban a nemzetközi szakirodalomban sok helyen interleaving-interwoving effect néven említett módszert, amely a hagyományos spirális felépítéshez hasonlít. Tanulmányunkban az új módszer hatékonyságának vizsgálatára kerül sor, az első két év tapasztalatainak bemutatásával.
Physical Description:218-228
ISBN:978-615-6342-90-4