Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Várady Ferenc
Ittzés András
Lőrincz Sándor
Végh Ágnes
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Sorozat:II. Csernyák László konferencia közleményei
Tárgyszavak:
doi:10.29180/978-615-6342-90-4_19

Kulcsszavak:fonott feladatsor
felzárkóztatás
matematikai kompetenciafejlesztés
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2350

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ2350
005 20250109111845.0
008 241218s2024 hu o 000 zxx d
020 |a 978-615-6342-90-4 
024 |a 10.29180/978-615-6342-90-4_19  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Várady Ferenc 
245 1 0 |a Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat?  |c Várady Ferenc  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2024 
300 |a 218-228 
490 0 |a II. Csernyák László konferencia közleményei 
520 3 |a A diákok sikeres matematika érettségivel jelentkeznek a felsőoktatásba, de az egyetemen az első évben ez a tudás eltűnni látszik. Karunkon a 2022/23-es tanévtől alkalmazzuk az Üzleti Matematika Alapjai tantárgyban a nemzetközi szakirodalomban sok helyen interleaving-interwoving effect néven említett módszert, amely a hagyományos spirális felépítéshez hasonlít. Tanulmányunkban az új módszer hatékonyságának vizsgálatára kerül sor, az első két év tapasztalatainak bemutatásával. 
650 4 |a neveléstudományok 
695 |a fonott feladatsor 
695 |a felzárkóztatás 
695 |a matematikai kompetenciafejlesztés 
700 1 |a Ittzés András  |e aut 
700 1 |a Lőrincz Sándor  |e aut 
700 1 |a Végh Ágnes  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2350/1/19.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf  |z Dokumentum-elérés