Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat?
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_19 |
Kulcsszavak: | fonott feladatsor felzárkóztatás matematikai kompetenciafejlesztés |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2350 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2350 | ||
005 | 20250109111845.0 | ||
008 | 241218s2024 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 978-615-6342-90-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4_19 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Várady Ferenc | |
245 | 1 | 0 | |a Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat? |c Várady Ferenc |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2024 | ||
300 | |a 218-228 | ||
490 | 0 | |a II. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a A diákok sikeres matematika érettségivel jelentkeznek a felsőoktatásba, de az egyetemen az első évben ez a tudás eltűnni látszik. Karunkon a 2022/23-es tanévtől alkalmazzuk az Üzleti Matematika Alapjai tantárgyban a nemzetközi szakirodalomban sok helyen interleaving-interwoving effect néven említett módszert, amely a hagyományos spirális felépítéshez hasonlít. Tanulmányunkban az új módszer hatékonyságának vizsgálatára kerül sor, az első két év tapasztalatainak bemutatásával. | |
650 | 4 | |a neveléstudományok | |
695 | |a fonott feladatsor | ||
695 | |a felzárkóztatás | ||
695 | |a matematikai kompetenciafejlesztés | ||
700 | 1 | |a Ittzés András |e aut | |
700 | 1 | |a Lőrincz Sándor |e aut | |
700 | 1 | |a Végh Ágnes |e aut | |
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2350/1/19.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf |z Dokumentum-elérés |